近年到北韓旅遊成為大家的熱門話題,要到訪北韓其中一個方法就是在瀋陽乘搭高麗航空到北韓平壤。今次我們並不是要討論北韓有幾咁神秘,而係為你解構高麗航空。咁講你可能無興趣,但要知道它是 Skytrax 評分當中唯一一間獲得 1 星最低評級的航空公司,主要都是因為飛機太舊、娛樂太少。聽人講不如自己睇好過,一齊睇下真實情況係點!

圖片來源:https://goo.gl/mEJPr0 (Tech Insider)

真係無呃你,全球排名最差的航空公司「高麗航空」,仲要係唯一一間被評為 1 星最低級別的公司。

air_koryo_northkorea1

高麗航空在 1955 年成立,至今都有 61 年的歷史,飛機都是由以前蘇聯時代引入。現在總共有 4 個國際航點,包括上海、北京、瀋陽及俄羅斯的海參崴,其餘都係內陸航線。

air_koryo_northkorea3

最驚的是有乘客在 2011 年看到的航空安全影片,去到 2014 年都仲睇緊,但片中仍然講緊金正日為北韓領導。

air_koryo_northkorea2

機上的娛樂就是派份平壤時報比你睇,入面出現得最多嘅當然是金正恩。無聊想影下相,唔得!果然同北韓一樣咁神秘。

air_koryo_northkorea1

搭飛機重點之一就是飛機餐啦,近年飛機餐質素一直比乘客投訴,對於高麗航空的食物都無咩期望,有網民話最好就唔好食份餐!

下一頁:高麗航空都有優點?

1. 超級準時 絕無超賣

air_koryo_northkorea4

飛機有時都會 delay,搞到計劃亂曬。遇著黑仔的日子,航空公司分分鐘超賣機位,連機都上唔到。有乘客就話高麗航空的優點就是準時、唔會超賣。

2. 意外少 好安全

air_koryo_northkorea4

自 1983 年,三十多年都無任何意外死亡個案,加分!

3. 往來北韓 重要工具

air_koryo_northkorea4

最後,當然就是無咩選擇。想去北韓的話,得 2 條航線揀,高麗航空是其中一條,仲唔贏晒。

有網民表示,其實北韓高麗航空嘅空中服務唔差,航班亦比好多公司準時。會得到一星評價,網民認為好大機會係政治因素。