TVB 《晚間看地球》即將開播!Do姐再次同農夫帶隊去世界有趣的地方體驗生活。今次《晚間看地球》將會以夜晚看世界作為主題,節目將會去挪威、英國、日本以及土耳其四個地方拍攝。除了靚景之外,當然少不了看農夫、Do姐點開火啦!之前的《Do姐再Shopping》原來已經係幾年之前的節目喇!大家都記憶猶新,到底農夫的妙語連珠有幾好笑呢?在新節目開播之前,不如和大家重溫!

編輯:SC

《晚間看地球》最新預告

《晚間看地球》新節目將在下星期一(11月11日)開播,今次Do 姐請來4大男神,包括陳豪、馬德鐘、黃宗澤及余德丞,分別夜遊土耳其、英國、日本及挪威,發掘當地的夜間旅遊新體驗。Do姐和農夫首站將會走訪挪威,還會坐麋鹿雪橇追極光呢!究竟他們最後有沒有在冰天雪地之中看到美麗的北極光,就要到時看節目先知喇!

 

Do姐+農夫 8個爆笑位回顧

Do姐和農夫的組合時常都帶給大家新驚喜,《晚間看地球》未開播之前已經聽聞有不少笑彈。之前的節目中,Do姐和農夫都有不少「笑死人」的時刻,今次一齊重溫下!

01 | 農夫叫DidDid 姐

之前的節目中,農夫曾為Do姐改了一個爆笑花名:Did Did。當時他們在節目中欣賞珠寶首飾時,行到一個展覽廳,首飾都是外國著名影星戴過,C君就話,如果Do姐求其戴一個,日後展覽出來就會話DoDo戴過。Do姐發火,問他點可以直呼其名。陸永即刻爆肚,幫Do姐改咗個「過去式」名,全場人即時爆笑。

02 | 做做姐

農夫唔單止教英文,仲教埋翻譯,幫Do姐譯咗個專屬中文名「做做姐」。

03 | 傻傻分不清 | Do姐?Liza姐?

早前金剛叫錯Liza姐做Do姐,而家農夫有樣學樣,掉轉叫一次,話補番數打和喎!事後Do姐話,覺得不知幾榮幸,仲叫農夫叫多次添。

[DO姐去Shopping] 叫錯Do姐做Liza姐?C君、6永好「肉酸」?睇吓Do姐點回應佢兩個!Follow instagram "dodo_go_shopping" 有絕密片段送俾大家!#TVB #DO姐去Shopping FAMA 農夫

Posted by TVB mytv on Tuesday, 10 November 2015

04 | 鹹點可以得意?

當年的節目中,農夫經常控訴Do姐成日shopping唔食嘢,Do姐咪帶大家食個lunch。佢哋試咗個疑似拿破崙,但實質係鹹嘅千層酥。Do姐一試就話:「鹹嘅,幾得意。」之後仲問陸永意見,佢咪copy Do姐話好得意喎!點知咁都出事?

05 | Do姐推介shopping點

即使大家成日唔滿意,Do姐仍然精挑細選,表示諗咗成晚,終於搵到呢間店帶佢哋去shopping囉!

翠如老點篇

06 | 土豪大叫法

翠如教落!究竟點樣可以突圍而出,令自己唔使排隊?留意睇Do姐表演。

07 | 倒轉了的memo紙

早前的節目中,Do姐人生路不熟,咩都指望晒「旅遊達人」黃翠如。當佢哋去到舖頭門口,發現事頭婆出咗去,門口貼咗張紙,Do姐叫翠如即席翻譯法文。

08 | None of your business class

話說翠如BB check-in時先發現,自己得到優選經濟客位,但農夫就坐商務客位,當然唔忿氣,佢上咗機之後即刻霸咗C君個位。C君就四兩撥千金,耍走咗BB。