日本昨日公布最新入境安排,指中港澳三地由12月30日起只可使用日本4個機場,換言之已買機票到北海道、沖繩等的港人或將面臨「無得去旅行」的局面。消息一出,不少港人即時表示「好崩潰」,各個旅遊網站平台都被「轟炸」,想方設法去希望可改機票轉機。有人愁爆,但有人與此同時揶揄「日本限飛見證香港人有幾肉酸」,更在討論區發文數港人不是,惹來大量網民反擊,指「其實有咁嘅反應有咩問題」。

日本限飛令港人遊日夢碎 尋轉機方法被嘲肉酸:香港人真係好醜!

日本昨宣布由12月30日凌晨0時開始,中港澳3地旅客只可使用東京成田、羽田、大阪關西及名古屋中部這四個機場升降。換言之在1月1日出發北海道、沖繩等地點的港人航班面臨取消或更改,令享受紅日假期的眾人都突然被重擊一下。各大旅行社、航空公司今日都紛紛發出聲明表示最新安排。惟當大家都緊張不已之時,有網民反以「日本限飛見證香港人有幾肉酸」在討論區嘲諷港人,指「航班cancel咗問可唔可以轉飛去大阪、名古屋嘅又有移民咗日本係度踩低人嘅又有,點解無得飛唔係直接自己改期而老奉要人安排轉機?機場呢D公司開㗎?話轉就要轉」。該網民續指「常理下都取消班機啦,加上位置唔同價錢都唔會一樣,點會問得出可唔可以轉為內陸轉機,要你畀多少少錢你一陣又咁多嘢講」。

日本 日本只留下四個機場予旅客出入境。
日本只留下四個機場予旅客出入境。(圖片來源:Unsplash@artturijalli)

港人苦主反擊:問都唔得?

討論更惹來大量回應,而大家的矛頭都指向事主「無理鬧人」,指港人感到無所適從實是應該,當下第一反應必定是問相關公司安排及最可行的解決辦法。網民反指「航班cancel咗,問可唔可以由福崗轉飛去大阪名古屋都唔得咩」、「其實問轉飛點解肉酸?」、「而家人哋問下都唔得,你肉酸啲」,「唔明有幾肉酸喎,班機cancel左緊係要諗方法」、「唔問又點知?真係個個咁有錢當幾千蚊機票錢係碎銀咩?唔問又回知有咩應變措施,咪玩喇」。

日本 為了可以更換機票,香港人何謂出盡奇招。
為了可以更換機票,香港人何謂出盡奇招。(圖片來源:Unsplash@convertkit)

帖文事主被鬧到「潛水」 港人:真係唔好自己人難為自己人啦

帖文事主一度堅持,指「班機本身飛福岡,大把人問可唔可以嗰班機轉做去大阪同名古屋,而唔係改日子,你會唔會自己銷假好過」,又指港人面皮厚。不過網民繼續反擊指「而家人哋唔比佢哋飛,假又攞咗,想轉地方好正常姐」、「想個旅程如期進行唔好取消,呢啲叫人之常情,點都唔係叫肉酸,你就真係肉酸啦」。而在網民「追住鬧」的情況下,帖文事主最後更消聲匿跡。

日本  不少準備出發的港人都十分心急到航空公召的專頁留言。
不少準備出發的港人都十分心急到航空公召的專頁留言。(圖片來源:Facebook@HKExpress)

Tags :
圖片來源:Unsplash@artturijalli、Unsplash@victoriabcphotographer、1Unsplash@convertkit、Facebook@HKExpress