被日本桃迷視為神物的「まるごと桃パフェ」,物以罕為貴,超短的供應期只限在8月桃季,也只會在 岡山 果物甜點專門店「くらしき桃子」的本店有得食。好可惜,今年桃季已完,想一戰神物芭菲就要等明年桃期。

冇得食都可以睇定先,一眼望埋這杯芭菲,雙眼剩係見到杯頂那個肥到出汁的白桃!!!原個清水白桃剝皮去核,中間滿滿都是吉士忌廉,下層有桃啫喱、士多啤梨醬、牛奶軟雪糕、Granola、香蕉和海綿蛋糕,陣容強大。

因為個白桃太大太肥,要食建議用刀叉切開慢慢嘆,咬下白桃爆汁,清甜桃香湧出,吉士忌廉沒有搶過桃味,原個肥桃食,好豪華。肥桃雖完,但緊接上場的秋季葡萄、無花果芭菲一樣好食,如果真係咁唔忍得好想食桃,仲有好多清水白桃啫喱伴手禮,絕對幫到你止口痕。

 

 

くらしき桃子

地址︰ 岡山 縣倉敷市本町4-1

電話︰+81-(0)86-427-0007

營業時間︰周一至六10:00am-6:00pm,周日及假期 9:30am-5:30pm

交通︰JR倉敷駅步行約13分鐘

網址︰http://kurashikimomoko.jp

備註︰まるごと桃パフェ只限於くらしき桃子倉敷中央店供應