搭飛機總是會幻想一下被地勤upgrade,不過事實被upgrade機會真是要「睇運」,而坊間更流傳不少「搏upgrade」方法。一名持有國泰航空Marco Polo會員資格的網民早前就發文,抱怨國泰在商務艙有多個空位情況下也不安排會員升級,批評「好浪費」。而他欲圍爐的言論一出,即時就被大批網民怒斥他貪小便宜不成反公審航空公司!

港男撻綠卡朵狠批國泰唔upgrade好垃圾

早前一名網民於一個Facebook群組內發文,甫開頭就狠批國泰「真係好垃圾」。他指自己當日乘搭從台北返回香港的國泰航班,在買機票時他所購買的是經濟艙座位。 而在上機時他卻見到商務艙「勁多空位」,不過就算是地勤抑或是空姐們都沒有為任何人upgrade,他就在文內晒出自己的國泰航空馬可孛羅會(Marco Polo)綠卡身份,並用頗為不滿的口氣指出:

都唔upgrade吓會員坐,好浪費!
利申:有Marco Polo綠卡

國泰 商務 早前一名網民於一個Facebook群組內發文,甫開頭就狠批國泰「真係好垃圾」
早前一名網民於一個Facebook群組內發文,甫開頭就狠批國泰「真係好垃圾」(圖片來源:Facebook@Cathay Pacific 國泰航空)

網民集體恥笑:我金卡都未出聲,綠卡躝開啲啦!

原以為可以圍爐取暖的他,卻被一眾網民集體恥笑!有人表示事主表面是想批評航空公司安排,實際是「公告天下」貪小便宜失敗「又要小貪便宜又要威,仲要取暖」、「如果坐商務見到你,國泰先叫垃圾」。

【綠卡係人都申請得啦!】「CX 綠咭,有人形,有手有腳已申請到㗎喎!咪玩啦師傅!」

【我金卡都未出聲啦!】「X那星,綠卡仲夠膽學人呱呱嘈!我做咗8年金卡都冇得要人一定upgrade俾我啦,發神經!」

國泰 商務 網民:「X那星,綠卡仲夠膽學人呱呱嘈!我做咗8年金卡都冇得要人一定upgrade俾我啦,發神經!」
網民:「X那星,綠卡仲夠膽學人呱呱嘈!我做咗8年金卡都冇得要人一定upgrade俾我啦,發神經!」(圖片來源:Facebook@Cathay Pacific 國泰航空)

【嬲咗!駕駛艙有位都無俾我坐】「國泰真係好垃圾,明明飛機駕駛艙有位,都唔叫我入去坐,好浪費!」

【匯豐印銀紙都無派俾我,垃圾!】「匯豐真係好衰,自己都印銀紙,都唔派啲俾我!利申:HSBC  staff」

【喂明明就係白卡】「青山咁多位,都唔派白卡俾佢!真係無天理…」

國泰 商務 網民:「國泰真係好垃圾,明明飛機駕駛艙有位,都唔叫我入去坐,好浪費!」
網民:「國泰真係好垃圾,明明飛機駕駛艙有位,都唔叫我入去坐,好浪費!」(圖片來源:Facebook@Cathay Pacific 國泰航空)

醒目網民懷疑投稿實為膠post

不過這位發帖人的發帖原意就被部分網民質疑,指他曾經在群組內發多個「膠post」吸引注意,例如問網民「去旅行撞爆咗個mon貼有冇得claim?」及「去旅行前被髮型師剪衰個頭仲去唔去好?」,所以被部分網民懷疑此post實為膠post / 潮文,不少人都笑言「零分重作」、「派膠唔該去硬膠谷」。

國泰 商務
(圖片來源:Facebook@Cathay Pacific 國泰航空)

圖片來源:Facebook@Cathay Pacific 國泰航空