論文青創意生活,台灣的確有一手,香港便利店一味換公仔,台灣FamilyMart今次唔換公仔,轉攻 PANTONE 生活用品,夠晒實用。

「 PANTONE 生活節」系列獲 PANTONE 官方授權,請來知名設計師聶永真操刀設計及配色,有縮骨遮套、膠製收納盒及旅行收納袋。每款用品都有唔同配色,最colourful的收納盒,以少女粉紅最吸引,點排點疊都靚!

第二款推介換領的是環保又索水的縮骨遮套,內層有吸濕纖維布,唔怕雨水滴濕,落雨時不需使用膠袋裝濕遮,不怕弄濕背包或手袋,下雨天更加方便。

另外還有旅行套裝,一套三件, PANTONE 兩種深淺紫色啱晒女生去旅行或者在家中收納小物。

換領方法:即日起至9/5,每消費1元就可兌換1分,滿400分就可以加錢換購,買部分商品更可以額外儲分。最易換為小型收納盒,加NT139(HK$25)就可以換到,亦可儲夠7,000分免費換購。 PANTONE 迷要去台灣一轉啦!

台灣FamilyMart PANTONE生活節
活動日期:即日至9/5
兌換日期:即日至16/5
網址:event.family.com.tw