「去旅行是為了更了解世界,也更了解自己!」所以近年好流行幾十日嘅深度遊。但為咗節省長時間旅遊嘅旅費,都會選擇住hostel青年旅館。相信大家都上網睇過唔少分享,青年旅館有幾咁美好,可以識到外國朋友,又可以同大班年輕人一齊生活,得閒煮下嘢食,幾寫意。

不過老實講,呢種青年旅館唔係人人都適合住。話說某次同一班朋友去新西蘭旅行,大家為咗節省旅費決定住hostel,其中一對情侶頂唔順,旅程中途就自己搵酒店自住。

以下係幾樣理想與現實相差比較大嘅差別,如果你有興趣想試住hostel,就要有心理準備。

01 | 衛生問題

由於青年旅館幾乎所有地方都係共用,包括廚房、浴室,就連睡房都有16人一間嘅睡房,所以個人衛生好重要。

喺香港人嘅生活標準嚟講,外國人嘅生活習慣唔太衛生,例如你會見到好多人唔沖涼著住牛仔褲、恤衫就瞓覺,朝早出門口前先沖涼。廚房好多餐具唔洗乾淨,雪櫃係超市用嘅大冰櫃,入面有倒瀉嘅牛奶、可樂、流緊血水嘅肉……

02 | 共用空間

頭先亦講過,整間青年旅館都係共用空間,房間未必有私人插頭,所以想叉電話、電腦、相機就必須帶「分插拖把」。

不過亦有機會被霸晒所有插頭,被迫去共用客廳或廁所充電。外國長時間旅遊最珍貴嘅兩樣嘢就係Wi-Fi同插頭,喺機場、火車站不難發現有人用插頭充緊手機。

03 | 真係識到朋友?

能夠去外國旅行,識到外國朋友係一件開心事,但說穿了某啲人只想炫耀,自拍張合照擺上網話畀人知識到外國人。你從來唔會喺香港主動識朋友,但識到外國人就好威威……

喺外國人眼中,識到一個亞洲人並唔係一件咩事,所以佢哋冇興趣亦唔會主動去認識你。外國人亦冇想像中咁熱情,或者佢哋根本唔想認識你,或同你結伴旅遊。如果想結識外國人,可能真係要睇緣分。

當然,以上例子有人會接受到,亦有機會認識到熱情嘅外國朋友。但千祈唔好對hostel有太大期望,免得希望愈大,失望愈大。

下一頁:去旅行都要分門派?唔識窮遊就係浪費時間?