今日見到多雲,個fd又放飛機,即刻搭車上大帽山,就係博大霧,體驗另一番風味。

因為喺元朗,所以搭54到上村轉51(另外一個比較方便嘅方法就係喺荃灣西或荃灣港鐵站上51,喺郊野公園站落車,應該全世界都係喺呢個站落)。

落咗車向住呢個方向行一分鐘就到入口。今次因為得一個人,唔直接行晒成段麥理浩徑8段(大帽山至鉛礦坳),只係行少少就落番川龍。

沿車路直上。

唯一補給點同廁所位~大帽山士多。

何謂冰火?就係行緊上山,我個身入面出晒汗,出面勁大風又吹到頭都痛,我頂帽都被吹甩兩次。

成條路上山頂都係平路,今日個景就係睇霧。

自拍一張,冇落雨,但成頭、成身,所有嘢都濕晒。

呢度已經係正常人行正常路去到最高處(大帽山係唔可以去最高處)。

之後調番轉落山,過咗呢道閘就唔可以畀車上去。

有啲唔夠喉,見川龍就快又係落山,諗住跑落去,但之後係堅後悔。

沿路會經過青年旅館。(認真,咁山卡啦搵鬼去咩!)

一開始都係車路,到咗青年旅館之後就變樓梯同小路。呢個時候落勁大雨,搞到我係咁跑落山。

前面就係青年旅館。

跑咗十幾分鐘終於細雨咗,不過啲路濕咗都唔係易行。

落到底就接番車路。

終於見到個亭可以避下雨,仲見班中童上山諗住露營。

行多兩公里就入咗川龍,好好奇點解喺個交通不便地方都做到燒烤場生意。

行多十分鐘就到村口,完成今次旅程。走嗰時可搭小巴80或巴士51落山。

是次行程紀錄,時間:3小時。

注意事項:
1.平日唯一上大帽山交通工具51係一個鐘一班,請喺出發前事先開定九巴app睇定開出時間。
2.大霧時方向難認,如第一次行請行大車路上頂,如不原路落山,最快出口會去到一個亭,之後左邊有路落梧洞寨瀑布,起碼4小時。
如有任何疑問可電郵:[email protected]或PM我