辭職去旅行,聽落真係好瀟灑。話走就走,幾咁 free,正到冇朋友啦。Why Not?一行如書店,一堆又一堆嘅旅遊書,其中有唔少都係倡導大家辭職去旅行,但其實辭職去旅行,又係咪適合每個人呢?非也,作者一味係咁建議大家辭職去旅行,其實都算幾唔負責任,因為未必人人都可以係旅人。

如可以,請支持我的旅行 Facebook 

雖然有唔少打工仔,日想夜想都想辭職去旅行,不過無論最終結果點,喺做出呢個決定前,你應該要諗下你自己係咪真係夠班辭職去旅行。

01.錢。
真係講錢傷感情,但係就算要窮遊,你起碼都要有個路費呱。當然,如果你搵到贊助,咁就另計啦。錢呢個真係走唔甩,即使係古代,都有盤川呢個叫法啦,有錢使得鬼推磨,冇錢就寸步難行。

02.你係咪可以拋下香港的一切?
你去旅行,睇起身好似係你一個人嘅瀟灑,不過如果你有另一半,咁你果位又點講?如果你又要養埋頭家,咁你又係咪真係可以話走就走先?

03.你係咪真係適合長時間獨自在外?
辭職旅行,一開始或者真係好新鮮,但係並唔係每個人都可以接受一直一個人係路上嘅孤獨感,又或者旅行耐咗,新鮮感褪去,咁之後呢?你又會繼續前行,定打道回府?其實係辭職旅行前,不妨試試打工度假先,睇下自己係咪真係適合國外嘅生活,自己又係咪可以獨立處理晒 d 事。

04.你會點安排旅行的費用?
正如第一點,你可能會有出走嘅路費,不過始終你唔係一個旅遊作家,咁你路上嘅花費來源又點?係之前儲定,定一邊旅行一邊打工?就算儲定,你 d 積蓄都總會有用完嘅一日,並且路上也存在資金被盜的情況,呢 d 時候你又會點做呢?係辭職旅行前,你點都應該先考慮埋呢 d 問題。

05.如果係最壞嘅結果,咁你又會?
好可能,你辭職旅行幾年後,先發覺呢條路唔啱自己。但係同緊張嘅香港社會斷咗幾年聯繫,你嘅工作技能或者會被淘汰,淪為失業人士,此時你又會如何抉擇?另外一個值得思考的,如大吉利是你在路上發生意外,咁你又會如何面對?

雖然人生就係一場旅行,不過並唔係每個人都適合成為職業旅人。長時間係路上,你又真係可以堅持到?辭職旅行前,不如先試試再作長遠決定吧?人只能活一次,唔好畀自己後悔嘅機會。

攝於香港

如可以,請支持我的旅行 Facebook:http://www.facebook.com/discoverdexter