嘗試世界各地美食是認識當地文化的重要一環,但大家又知唔知其實每個國家都有代表自己的一杯drink?例如瑞典人冬天會飲熱酒,加拿大人喜歡又甜又嗆的楓糖威士忌⋯⋯今次就介紹七杯好有代表性的特色飲品,等大家旅遊時想去酒吧飲野,都識得叫番杯同大家「Cheers」!

01 | 巴西 – sweet caipirinha

由巴西最有名的甘蔗酒cachaca,加上各種果汁調製而成sweet caipirinha,飲落口甜甜地酸酸地,簡直就同巴西一樣咁有熱帶風情!

圖片來源:Julia Millay Walsh

02 | 瑞典 – punsch

由南亞酒arrack調製,入口又辣又甜,不過酒精含量唔低,一般都要加冰令佢更易入口。而最特別在於,冬天時瑞典人會煲熱punsch,再加落瑞典豆湯一齊飲,暖笠笠!

圖片來源:hietzing

03 | 印度 – Jigarthanda

印度漁民以前每逢出海,一定會飲一杯jigarthanda,後來呢種飲品慢慢普及,現在身處印度南部,都很容易在街頭找到。jigarthanda由奶、金剛藤糖漿和一種名叫中國草的海藻製成,大家去到印度都不妨一試!

04 | 加拿大 – Sortilege

Sortilege即是威士忌加上楓糖漿,威士忌濃烈的味道加上微甜的楓糖,在加拿大很受女性歡迎。當地人甚至會從天然的楓樹榨取楓糖調製 Sortilege,實行健康主義。

05 | 阿根廷 – Yerba mate

有「official infusion」之稱的yerba mate是一種由巴拉圭冬青樹樹葉製成的香草茶。每當阿根廷人有朋友聚會的時候,都會拎出來同大家開心share!但yerba mate含有高濃度咖啡因,大家記住唔好飲太多啦!

06 | 紐西蘭 – Lemon & Paeroa (L&P)

Lemon & Paeroa (L&P)很受紐西蘭人歡迎,製法亦非常簡單。Paeroa指的是Paeroa鎮裡的礦泉水,因為Paeroa有汽,又非常清甜,因此加上檸檬後,就變成好似檸檬梳打的L&P。

07 | 美國 – root beer

美國好多cocktail都好特別,但要數最有代表性的,反而是由黃樟根部釀製而成的root beer!雖然現在唔少root beer都是用其他植物根部及香料仿製而成,捨棄左真黃樟根釀製,但仍然有一大批捧場客,當中最有特色的飲法,是加上一球雲呢拿雪糕一齊飲,雪糕的奶香配上酒精,層次非常豐富!