無綫資訊節目《 世界零距離 》系列,有別於以藝人為主持的旅遊節目,由新聞主播方東昇主持,介紹一啲較偏遠、鮮有港人去旅行的地方。方東昇在節目中一改其嚴肅形象,旁白方式生鬼有趣,並加入大量爛 gag 金句,令前年播出的《 世界零距離 II》成為熱話。而上個星期起《 世界零距離 III》亦開始在翡翠台播放,大家一路追睇時,不如又重溫他的啜核金句啦!!

01) 「成個老襯,從此士氣大振」

押韻又超好笑,果然係中大才子!

02) 「又期待,又怕受傷害」

到達委內瑞拉後,方東昇即時諗起呢度華人事前溫馨嘅提示,八個字「風光如畫,治安奇差」,之後再說:「我哋嘅心情又點?同樣係八個字,『又期待,又怕受傷害』!」

03) 「抱得美人龜」

到開曼群島講海龜,教人揀龜最緊要外殼色澤鮮艷為之靚龜,方東昇拎住隻龜就自認「抱得美人龜」!

04) 為龜改名作「龜宿」

又幫隻龜改名,叫佢「龜宿」,希望佢搵番個好「龜宿」喎!

05) 「工欲善其事,唔好發脾氣」

咁又係喎,唔好老脾又點做好事呢?

06) 「委內瑞拉有亂世,又有佳人」

簡單道出當地特色,治安亂,但靚女多!

07) 「睇見學員行差踏錯,老師都冇輕輕放過」

大部分委內瑞拉女仔都報讀選美學校,希望能成為選美冠軍,一舉成名!而選美學校要求嚴格,行catwalk步姿或動作出錯,老師當然唔會放過,即場指點!

《 世界零距離 III》

播出日期: 1 月 9 日起,逢星期一至五早上 10 時 30 分於翡翠台播出。