上次睇了7間又豪又華麗的國外室內戲院,今次下篇Gotrip就盡量鎖定室外的戲院,搵多幾間得意又新潮的戶外戲院睇睇,睇下同香港的有幾不同!

Text:Kate

1.波蘭:Transatlantyk Festival-cinema in bed

嘿,上次就介紹了有床的戲院,今次飛去波蘭,不單有床,還是獨立的雙人床,帶給你更獨立甜蜜的私人空間,盡情嘆住睇戲!

2.美國:RED ROCKS

在石上睇戲你試過未?在美國丹佛就有個建在巨石之上的戲院,觀眾席沿山而建,相當過癮!如果有得睇番場美國的採險及冒險戲就Prefect啦!

3.意大利:Sotto Le Stelle Del Cinema

在意大行的Bologna’s Piazza Maggiore博洛尼亞主廣場有個Sotto Le Stelle Del Cinema,其特別在有設OPEN AREA在廣場前,讓大家可以齊集在那裡睇戲,有種萬人齊看的熱鬧感呢!

4.德國:Filmnächte Am Elbufer

把戲院與海色、市景相融,大概都只有德國的Filmnächte Am Elbufer做到。入夜時分去睇,簡直一絕!金光十色的夜景,再配上鮮明的大螢幕,似乎戶外戲院比室內更帶吸引力!

5.瑞典:Bath House Cinema For Cinema Queer

在瑞典首都斯德哥爾摩有種一邊洗澡,一邊睇戲的「浴室戲院」,非常得意!

6. 蒙特內哥羅:Kanli Kula Castle

在黑山的新海爾采格Herceg Novi就有個設在城堡的戲院,在古蹟中睇戲,一生中也沒有幾次吧?

7.希臘:Cine Thission

在叢林中睇戲也一個非常過癮的新嘗試。在希臘就有個設在山林跟前的戲院,一邊野餐,一邊睇戲也不錯的選擇,還能增加與大自然接觸的機會呢!

資料來源:www.boredpanda.com/beautiful-cinemas-around-the-world/