有無諗過可以一啖食哂成個「地球」?在日本橫濱的Orbi Yokohama 大自然超體感博物館,推出咗一個又藍又綠的漢堡包Blue Burger「地球漢堡」!呢款獨特的漢堡其實餡料就無乜特別,但上下兩層的麵包就被染成大海的藍色,再以綠色點綴為陸地,售價為470日圓,想試下扮怪獸一啖吞哂整個地球就唔可以錯過啦!

 

 

除了挑戰「地球漢堡」之外,哩個博物館都係一個非常值得去的地方! 一入場就會見到巨型銀幕浮現同實物尺寸1:1大細的動物剪影,影出嚟啲相好似真係去左大自然親親動物咁!仲有4D感觀效果,去到冰解凍的場景,會噴射水霧,等你好似真係置身於其景一樣!

 

 

Orbi Yokohama 大自然超體感博物館仲有一個「探險營」廣場,有12種展覽,通過立體投影展示火山、瀑布、變色龍等景象並且仲會以體感為賣點,即係佢介紹全世界最大的蜥蝪果陣會加埋噴水、氣味、接觸裝置等等互相配合,比觀眾可以有個4D感受,好似真係見到隻蜥蝪咁!

 

 

地址:日本神奈川縣橫濱市 Minato-Mirai 3-5-1 號
交通:港區未來線「港區未來站」直通 / 由JR櫻木町站使用自動行人道步行約8分鐘

官方網址:orbiearth.jp/en/