MIRROR最近常常出席不同品牌的活動,而今日(20日)MIRROR的Anson Lo、Edan、 Ian和姜濤更到商場參加活動,很多鏡粉為見偶像一面更提早排隊,今次真的「逼爆」IFC!各位神徒、爵屎、Hellosss及姜糖,一齊看看今次活動的「靚相」!

撰文:SY|圖片來源:東方新地、藝人IG

MIRROR的盧瀚霆Anson Lo、呂爵安Edan、 陳卓賢Ian和姜濤昨日(19日)在Instagram出story指,在20日將會到IFC參加SHISEIDO活動,四人Post出身穿恤衫的自拍照,一個字「帥」!

呂爵安Edan(圖片來源:Edan IG)
呂爵安Edan(圖片來源:Edan IG)

陳卓賢Ian(圖片來源:Ian IG)
陳卓賢Ian(圖片來源:Ian IG)

盧瀚霆Anson Lo(圖片來源:Anson Lo IG)
盧瀚霆Anson Lo(圖片來源:Anson Lo IG)

姜濤(圖片來源:姜濤 IG)
姜濤(圖片來源:姜濤 IG)

MIRROR四子IFC出活動

而今日(20日)Anson Lo、Edan、 Ian和姜濤到IFC參加活動,很多鏡粉為見偶像一面更提早排隊,最後IFC逼滿千鏡粉!各位神徒、爵屎、Hellosss及姜糖,一齊看看今次活動的「靚相」!要記得向右拉睇更多靚相!

Anson Lo

神徒要記得向右拉睇更多教主靚相!

Edan

爵屎要記得向右拉睇更多爵安靚相!

Ian

Hellosss要記得向右拉睇更多陳仔靚相!

姜濤

姜糖要記得向右拉睇更多姜B靚相!

還有什麼演唱會消息?

無論是本地歌手還是外地歌手都即將在香港舉行演唱會,即睇:演唱會時間表及購票資訊,包括MIRROR演唱會門票兌換安排容祖兒鄭秀文張學友鄭中基溫拿羅志祥等。

除了演唱會,還有什麼消閒娛樂活動?

喜愛宅在家的話,觀看Netflix劇集BL劇最好不過。如果喜歡外出走走的你,也可到這些室內好去處室內遊樂場、溜冰場、自助烘焙店等盡玩室內活動。想要親親大自然,也可到離島走一走,即睇:離島行程攻略或是行山,這些行山好去處路線簡易,新手也適合。