MC張天賦近日接受多個訪問,在電台節目上更首度開腔回應著名的「超市事件」以及多單花邊新聞,更剖白期間遇到的壓力及感受。MC早前在節目《口水多過浪花》中已大爆自己曾經患上情緒病,上台前都有驚恐症,一定要做一件事「壯膽」!

MC張天賦首度剖白「超市事件」感受:慶幸自己有新聞價值

MC張天賦日前上電台節目接受DJ艾力的訪問,被問到出道以來先後與MV女主角Santis和Ash傳出緋聞的感受,MC坦言曾經覺得很難接受,需要一段時間才能調整自己對待花邊新聞的心態:「當初絕對唔好受,因為一定有好多好難聽嘅說話,呢個係成長過程喺娛樂圈,呢個係必經階段。有人話你有新聞價值,好多人講你好過冇人講你,漸漸地去改變呢個心態。」

mc張天賦 超市事件 MC張天賦 MC張天賦日前上電台節目接受DJ艾力的訪問,首度剖白「超市事件」感受。
MC張天賦日前上電台節目接受DJ艾力的訪問,首度剖白「超市事件」感受。(圖片來源:IG@ericliu0709)

公司未有下令戒女色:「對我有絕對嘅信任」

畢竟兩次緋聞的傳出,都對MC的形象打擊頗大,DJ艾力都有問到公司有否要求MC「戒女色」,MC就坦言公司沒有提及相關要求:「畢竟對我有絕對嘅信任,亦都有一定嘅自由。」

雖然公司沒有刻意管理,但MC都表示經過一連串事件後,都開始學識有保護自己,在選擇朋友和待人方面變得更加謹慎:「唔想因為職業影響我點去待人,會影響我點去處理事情,我本身份人好簡單…點解要咁有戒心呢?呢段期間咁就唯有所有嘢都會有防範,都要小心,亦都盡量係中間做個平衡,要喺呢段時間分清咩係啱定錯,開始為自己訂立規矩、守則,或者諗法。」

mc張天賦 超市事件 MC張天賦 MC先後被拍到同人妻Ash一起行超市
MC先後被拍到同人妻Ash一起行超市(圖片來源:網上照片)

mc張天賦 超市事件 MC張天賦 之後又被拍到同Santis行超市,一度被封為「超市歌手」
之後又被拍到同Santis行超市,一度被封為「超市歌手」(圖片來源:網上照片)

自爆入行前有情緒病

MC早前在《口水多過浪花》接受Do姐訪問時,提及到自己最喜歡的地方便是尖沙咀海傍,因為在入行前每當驚恐症發作的時候,他都會落尖沙咀海傍散步,亦因此開始接觸到Busking:「有一次係有少少情緒病,叫驚恐症,我一驚嘅習慣就係要落街行一行,當時我住附近,見到有人busking玩音樂,我就膽粗粗問可唔可以唱一首,之後就係咁開始咗玩busking。」

mc張天賦 超市事件 MC張天賦 在上個月接受Do姐訪問時,MC都大方分享自己曾經患有情緒病嘅過去。
在上個月接受Do姐訪問時,MC都大方分享自己曾經患有情緒病嘅過去。(圖片來源:IG@do_do_cheng)

mc張天賦 超市事件 MC張天賦 MC張天賦表示自己已經克服「驚恐症」,認為音樂幫忙調整了自己的心態。
MC張天賦表示自己已經克服「驚恐症」,認為音樂幫忙調整了自己的心態。(圖片來源:IG@mcheung1201)

自揭人生最後悔的一件事 病態打機搞到生得矮

Do姐亦在訪問尾聲問到MC最後悔的一件事,MC表示自己最後悔小時候沉迷打機,仲話因為細個沉迷打機搞到生得矮:「我好後悔打機嘅,我覺得我宜家得到呢個身高呢,係因為我由小學已經養成夜瞓集慣,發育時期由二年班開始已經打到通宵。」MC仲話沒有執書包也是令自己生得矮的原因之一:「我嗰時就係唔執書包,一個禮拜7日嘅功課孭晒入書包,個書包重、發育唔到!」

mc張天賦 超市事件 MC張天賦 身高只有168.5的MC張天賦自爆自己細個沉迷打機加上冇執書包,搞到發育時期長唔高。
身高只有168.5的MC張天賦自爆自己細個沉迷打機加上冇執書包,搞到發育時期長唔高。(圖片來源:IG@mcheung1201)

台上轉「囂張mode」拋開自卑感:我最高大靚仔

MC在節目中亦有透露自己從小開始已經缺乏自信心,要靠上台前催眠自己,換上「囂張mode」才能拋開自卑感:「我企咗係台到,我一定會同自己講『你宜家係呢到最靚仔嘅,係唱歌最好聽嘅,係最高嘅』,好多時候我都會咁樣提醒自己。」

mc張天賦 超市事件 MC張天賦 MC在接受訪問時表示自己缺乏自信心,每次在上台前都會催眠自己:「我係最高大、最靚仔」嚟提醒自己。
MC在接受訪問時表示自己缺乏自信心,每次在上台前都會催眠自己:「我係最高大、最靚仔」嚟提醒自己。(圖片來源:IG@mcheung1201)

還有什麼演唱會消息?

無論是本地歌手還是外地歌手都即將在香港舉行演唱會,即睇:演唱會時間表及購票資訊,包括MIRROR演唱會門票兌換安排容祖兒鄭秀文張學友鄭中基溫拿羅志祥等。

除了演唱會,還有什麼消閒娛樂活動?

喜愛宅在家的話,觀看Netflix劇集BL劇最好不過。如果喜歡外出走走的你,也可到這些室內好去處室內遊樂場、溜冰場、自助烘焙店等盡玩室內活動。想要親親大自然,也可到離島走一走,即睇:離島行程攻略或是行山,這些行山好去處路線簡易,新手也適合。

撰文:東方新地圖片來源:IG@mcheung1201、IG@ericliu0709、IG@do_do_cheng資料或影片來源:原文刊於東方新地