【ERROR自肥企画】昨晚ViuTV首播《ERROR自肥企画》,第一集就惡搞被稱為日本神作的《新世紀福音戰士》(EVA),更改編歌詞,唱出4人OT心聲,真的超搞笑,一出大受歡迎!

撰文:RA|圖片來源:ViuTV

ERROR自肥企画|ERROR扮EVA改歌詞!193扮綾波麗 搞笑之餘又唱出OT心聲

首先點都要聽咗首歌先!(撳上面YouTube短片)

不得不佩服ViuTV連這首被譽為日本動畫神曲的《殘酷天使的行動綱領》都買了版權來改編,歌詞更顯出創意和心思(心聲?),而歌詞字幕亦刻意製成如日文的感覺。

超抵死改編歌詞

在ViuTV的YouTube頻道放出的「日文漢字版」歌詞都令人忍不住捧腹大笑,「係咁OT我畀埋条命你好冇」、「係啊冇銭架我為什麽要做奴隷」等等歌詞仲要相當對打工仔口味:

主題曲 《無制限OT編集団の行動綱領》
原曲:《殘酷天使的行動綱領》(残酷な天使のテーゼ)

作詞:麥可暉
作曲:佐藤英敏
編曲:大森俊之
歌:劉諾衡 feat. 無制限OT合唱団

(日文漢字版)
公司又要我哋開新嘅節目
係咁OT我畀埋条命你好冇
ERROR 四個畀人弾
肥仔一九三POKI NG何啟華
形象怪已做爛 做到灰心心淡
不想翻拍ERROR遊 是旦
冇人明 拍嘢冇銭難行
荷蘭蕃茄怎様変出叉鶏飯
奴役価冇下限
貼銭打工想喊
得顆心去為你無制限
老細話拍綜芸少少hea但求勁Chok格調先似路蘭
妥協後到最後諗真我係要玩弾OO打爆隻蛋
公司又要我哋開新嘅節目
面対収視的圧力是旦啦頂你個肺

但我心裡驚才華早已尽流逝
「For真心観眾」変了做志気BITE
係啊冇銭架我為什麽要做奴隷
「For香港観眾」畀埋条命你最好!

193 Cosplay短裙綾波麗

最驚喜的就是193竟然會Cosplay綾波麗,除了身材有些許差距之外都算似模似樣,粉絲自然讚不絕口,更留言表示「一日睇幾多次都唔夠」、「今集比呢首歌搶曬。」、「193綾波麗同初號機poki笑死我」、「193 綾波麗好正」、「個開場既攪笑又感動,首歌嘅唱功就唔評論,但絶對係聽得出歌手帶著幾分怨氣的鬥志,CLS公司+CLS員工,真係令人充滿期待」等,看到觀眾都相當受落!

圖片來源:ViuTV
圖片來源:ViuTV

圖片來源:ViuTV
圖片來源:ViuTV

《ERROR自肥企画 》首集內容

ERROR第一集請了「Double S」沈殷怡、陳欣妍,以及組合P1X3L搞笑客串。而今集節目中,更再現《ERROR遊》系列似曾相識的場景,就是《ERROR遊》時已炸了兩次Sound Bear,今次在《ERROR自肥企画》中,ERROR被帶到一個Sound Bear雕塑前,在毫無預警下Sound Bear突然爆炸,由於4人事前完全不知道,嚇得他們立刻後退。

之後ERROR進行首個「自肥」遊戲,各人要從四面特製牆壁中揀選其中一面,再以高速奔跑衝破牆壁,當中只有一人最後能成功避開牆後的顏料池,奪得港幣1000元現金獎。四子為了「自肥」,不惜一切互相殘殺,引發連串瘋狂爆笑事件!

還有什麼演唱會消息?

無論是本地歌手還是外地歌手都即將在香港舉行演唱會,即睇:演唱會時間表及購票資訊,包括MIRROR演唱會門票兌換安排容祖兒鄭秀文張學友鄭中基溫拿羅志祥等。

除了演唱會,還有什麼消閒娛樂活動?

喜愛宅在家的話,觀看Netflix劇集BL劇最好不過。如果喜歡外出走走的你,也可到這些室內好去處室內遊樂場、溜冰場、自助烘焙店等盡玩室內活動。想要親親大自然,也可到離島走一走,即睇:離島行程攻略或是行山,這些行山好去處路線簡易,新手也適合。