自從在農曆新年前分享「盆菜片」之後,有「富貴KOL」之稱的雪姨因為引發公關災難而潛水超過一個月,近日雪姨似乎要捲土重來,拍片分「斷捨離」方法,更用了足足8分鐘的時間,認錯又承諾會改掉壞習慣,不過對於雪姨新片,網民似乎反應兩極。

雪姨:人生低潮時,要懂得起番身﹗

雪姨以「實踐斷捨離」為題分享自己打算斷捨離的五件事物,片中雪姨話過去個多月經歷人生低潮,兩星期前其指甲店領養的貓又因心臟病離世,雪姨話人生總會經歷高低,在低潮時,面對困難時,懂得在一堆碎片中起番身﹗

雪姨 雪姨潛水個多月,終於上水拍片﹗
雪姨潛水個多月,終於上水拍片﹗(圖片來源:YouTube@Snow E)

不斷重覆「要做一個更好嘅人﹗」

雪姨又話之前每隔三天出片,工作一直忙碌,經過過去個多月的沉澱後人生有所領悟,「之前走得太快,審視自己之後,我見到好多自己不足嘅地方,有好多嘢有好大進步空間,令我搵番初初拍片時嘅初衷﹗想做好每一條片嘅content,做一個更好嘅人,做一個更好嘅YouTuber。」

雪姨 雪姨話幾過個多月的沉澱,得到人生的領悟﹗
雪姨話幾過個多月的沉澱,得到人生的領悟﹗(圖片來源:YouTube@Snow E)

雪姨 話睇到自己不足嘅地方
話睇到自己不足嘅地方(圖片來源:YouTube@Snow E)

要斷捨離人際關係

雪姨話除咗了斷捨離物件之外,其中一樣要斷捨離是「人際關係」,她指人生就像是一架不會停下來的火車,中途有人上車有人下車,「經歷咗咁多之後呢,遇見過唔同嘅人,無論咩原因上車定落車,好嘅我會好好珍惜,唔好嘅呢,就當係過客,都多謝幫我上咗人生一課,」

雪姨 承認自己過去做錯事,話會努力改變﹗
承認自己過去做錯事,話會努力改變﹗(圖片來源:YouTube@Snow E)

雪姨改壞習慣 要分享愛保持謙卑

雪姨又話要改掉壞習慣,第一是take it for granted,她指媽媽對她的關愛以前可能覺得理所當然「自從出咗事之後,佢每一次同我望對眼,都會有一個好虛假嘅微笑,問我需要乜去表達關心,出咗事之後,除咗媽咪,朋友、前輩都好關心我﹗我感受身邊人嘅關心同時,要學識將愛傳開去,無論識定唔識都好,spread love同stay humble」

雪姨 雪姨在片中不斷重覆話會做一個更好嘅人﹗
雪姨在片中不斷重覆話會做一個更好嘅人﹗(圖片來源:YouTube@Snow E)

雪姨又話以為自己一直好堅強「我經歷過咁多林林總總嘅嘢,以為都應該幾堅強,但喺人生低潮嘅時候,原來我冇想像中咁堅強,呢段時間我諗,令自己個內心再強大,將成件事消化,再鼓起勇氣企返起身,做一個更好嘅人﹗」

新片Dislike數被隱藏 網民迅速破解

由於Youtube去年更改版面,影片Dislike數字被隱藏,只有片主才能看得到,不過有網民就發現Chrome瀏覽器上有一個「Return YouTube Dislike」擴充元件,只要下載以後,就能恢復被隱藏的「Youtube影片倒讚(Dislike)數」!

雪姨 安裝了相關Plugin後,YouTube的Dislike數再度曝光!
安裝了相關Plugin後,YouTube的Dislike數再度曝光!(圖片來源:YouTube截圖)

原片:

原來影片發放了一日,累積的Dislike比例仍是遠趣讚好分享,至於留言區亦十分精彩:

網民:香港人已經斷捨離咗你

雪姨終於蒲頭,雖然語氣明顯較前沉實,又沒有炫富,網民反應兩極,有網民留言支持她「復出」,同時有不少網民唔受落,留言「直接拍條片道歉啦﹗」、「如果真係想做一個更好嘅人,第一條片就應該道歉啦﹗」、「唔使你教斷捨離,香港人已經斷捨離咗你」、「好假囉﹗」、「想做一個更好嘅人就唔好再出嚟﹗」、「做一個好人係做出嚟唔係靠把口﹗」

雪姨 有網民不接受雪姨道歉
有網民不接受雪姨道歉(圖片來源:YouTube@Snow E)

雪姨 有網民認為雪姨可以繼續努力
有網民認為雪姨可以繼續努力(圖片來源:YouTube@Snow E)

雪姨 網民反應兩極
網民反應兩極(圖片來源:YouTube@Snow E)

雪姨 有網民繼續支持
有網民繼續支持(圖片來源:YouTube@Snow E)

雪姨 網民反應兩極
網民反應兩極(圖片來源:YouTube@Snow E)

相關文章:

雪姨測盆菜踩茶餐廳兼賣廣告引起公關災難、火速道歉並下架影片

雪姨疑為生意不擇手段?情侶KOL在IG爆料揭取消年宵真相:有富貴嘅人用錢撻我

雪姨盆菜片茶餐廳回應發聲明 酒店都割席?公關災難燒到年宵市集KOL寧蝕退租

雪姨自爆新年最深刻被掌嘴 「盆菜風波」發酵再被爆三大黑材料

有「富貴KOL」之稱的雪姨(容可兒)接受開電視訪問,提到小時候的過年習俗,雪姨透露小時候不知禁忌而被長輩掌嘴,禍從口中原來都唔係第一次﹗「盆菜風波」後一直低調的雪姨,近日開電視訪問出街,事件再被發酵,更被爆三大黑材料﹗

雪姨談及農曆新年有很多賀年美食,雪姨笑言最喜歡吃家人炮製的角仔,又自爆曾經禍從口出:「小朋友真係要遠離廚房,如果唔係好容易講錯嘢!以前細個我試過畀婆婆掌嘴,因為當時我講咗句『哎呀!炸到裂開咗』所以千祈唔好亂講嘢,如果唔係會影響之後一年嘅運氣!」

雪姨自爆新年最深刻被掌嘴 「盆菜風波」發酵再被爆三大黑材料
雪姨早前接受開電視訪問﹗(圖片來源:開電視)

雪姨分享買樓心得

節目中提到雪姨投資有道,曾試過一筆過斥資近千萬買樓,雪姨亦有分享心得:「我自己真心覺得財不入急門,真係要量力而為,同埋唔好人哋話買咩,就即刻盲目咁跟住去買!自己做多啲功課同資料蒐集,咁就唔會畀人呃喇!」

雪姨自爆新年最深刻被掌嘴 「盆菜風波」發酵再被爆三大黑材料
雪姨「盆菜風波」後,一個直潛水玩低調﹗早前為接受開電視的訪問出街,是非再度發酵﹗(圖片來源:開電視)

網民質疑雪姨扮單身 非雲英未嫁

由於雪姨影片的片頭常強調自己「雲英未嫁」,而她的年齡一直以來也成謎,所以不少粉絲認為雪姨一直單身從未嫁人。不過日前卻有網友爆料指雪姨曾嫁人後離婚,網上也流傳了疑似她與另一半的親密合照,不過一切皆網友匿名發言,並未被證實,因此也有網友表示不相信!

雪姨
(圖片來源:LIHKG討論區截圖)

雪姨
(圖片來源:LIHKG討論區截圖)

雪姨
(圖片來源:LIHKG討論區截圖)

雪姨曾經貼婚紗照﹗
雪姨曾經貼婚紗照﹗(圖片來源:IG@Iiamsnowwhitewhite)

雪姨「大乾爹」新年市集食水深

有網友以「雪姨食水深到」為題發文指雪姨的「 大乾爹」新年市集租金過份,十多日便穩賺幾十萬租金:「雪姨搞個市集2.0 出嚟口口聲聲話幫小店清重貨,點知租11日收人地(哋)8,000蚊一張1.8*1.4米嘅位出嚟,新聞話成個市集有115間小店,咁預計收取租金大約係92萬以下。 一google search 睇下w square依家每個月幾錢租,大約租金係30幾蚊平方尺。 而個市集幾千呎,粗略估計短租十幾日先兩萬一日,依家搞個市集出嚟有冇生意都好,十幾日已經穩賺水魚小店幾十萬嘅租金」

網民留言指「唔係點買樓」、「一買一賣啫水魚肯落搭㗎」、「雪姨不嬲都好識做生意,唔係點做變身富婆」等。

雪姨在IG發出特別通告,再三公開道歉﹗
雪姨在IG發出特別通告,再三公開道歉﹗(圖片來源:IG@iamsnowwhitewhite )

原文刊於《東方新地

還有什麼演唱會消息?

無論是本地歌手還是外地歌手都即將在香港舉行演唱會,即睇:演唱會時間表及購票資訊,包括MIRROR演唱會門票兌換安排容祖兒鄭秀文張學友鄭中基溫拿羅志祥等。

除了演唱會,還有什麼消閒娛樂活動?

喜愛宅在家的話,觀看Netflix劇集BL劇最好不過。如果喜歡外出走走的你,也可到這些室內好去處室內遊樂場、溜冰場、自助烘焙店等盡玩室內活動。想要親親大自然,也可到離島走一走,即睇:離島行程攻略或是行山,這些行山好去處路線簡易,新手也適合。

撰文:東方新地圖片來源:YouTube@Snow 截圖、開電視、IG@Iiamsnowwhitewhite、LIHKG討論區截圖