兔年又快將到達,大家都對來年的運程很感興趣,香港HOY TV的《開運秘笈》請到Coffee林芊妤及七師傅在節目中預測來年運程,節目中重提到早前鬧得沸騰的富豪飯局事件,七師傅又用「鮑魚」來比喻Coffee,令她聽到面有難色,全程唯有強顏歡笑。

開運秘笈 coffee Coffee Coffee上《開運秘笈》,點知富豪飯局事件被擺上枱。
Coffee上《開運秘笈》,點知富豪飯局事件被擺上枱。(圖片來源:《開運秘笈》影片截圖)

開運秘笈 coffee Coffee 七師傅一開始先讚Coffee。
七師傅一開始先讚Coffee。(圖片來源:《開運秘笈》影片截圖)

Coffee上《開運秘笈》做嘉賓

Coffee林芊妤早前被捲入富豪飯局事件,一名KOL「Sean Lam」暗示Coffee婚後仍有出席富豪飯局,事件引來全城熱話,平時甚為關注娛樂圈新聞的七師傅,日前在香港開電視節目《開運秘笈》,一心為Coffee指點迷津,竟觸踫到富豪飯局這個敏感話題,令Coffee感到非常尷尬。

開運秘笈 coffee Coffee 七師傅指傳緋聞未必係壞事。
七師傅指傳緋聞未必係壞事。(圖片來源:《開運秘笈》影片截圖)

開運秘笈 coffee Coffee Coffee愈聽愈唔對路。
Coffee愈聽愈唔對路。(圖片來源:《開運秘笈》影片截圖)

七師傅指Coffee係萬人迷

七師傅向來有碗話碗,她在節目中一見到Coffee即表示很早已有留意對方:「雖然我都係女人,但係我都被你吸引,因為你五官好靚,佢依家冇乜化妝,但已經好上鏡。」聽到七師傅的讚美,Coffee笑得好開心,七師傅再續說:「因為你靚,所以有好多男人都想得到你,但係得不到你佢哋就嬲啦!」

開運秘笈 coffee Coffee 七師傅大講鮑魚論。
七師傅大講鮑魚論。(圖片來源:《開運秘笈》影片截圖)

開運秘笈 coffee Coffee Coffee真係唔知點應對。
Coffee真係唔知點應對。(圖片來源:《開運秘笈》影片截圖)

Coffee聞「鮑魚論」即變面

另一主持人李尚正亦打蛇隨棍上,重提Coffee早前被捲入富豪飯局事件中,問七師傅這些傳言與是非是否有利Coffee的事業發展,七師傅覺得好壞參半:「好就係藝人要多啲新聞,如果咩都冇就冇人記得。但係太多是非會影響印象,邊個敢搵你做代言,所以唔可以太多,又唔可以冇。」七師傅永遠都語不驚人誓不休,更以「鮑魚」作為例子:「好似食鮑魚咁,如果你食一萬隻都會頂唔順,食少少就啱啱好。其實啲人同你傳是非係好正常,因為你靚,所有靚女都會被傳緋聞。」「鮑魚論」一出,Coffe真係笑唔出,場面都幾尷尬,真係崩口人忌崩口碗。

開運秘笈 coffee Coffee 聽到富豪飯局Coffe笑容開始彊硬。   
聽到富豪飯局Coffe笑容開始彊硬。(圖片來源:《開運秘笈》影片截圖)

開運秘笈 coffee Coffee林芊妤 Coffee被KOL暗指曾出席富豪飯局,她認為現今女性可以自食其力不靠男人。
Coffee被KOL暗指曾出席富豪飯局,她認為現今女性可以自食其力不靠男人。(圖片來源:IG@coffee89921)

Coffee林芊妤自爆曾收淫媒來電

Coffee被KOL暗指曾出席富豪飯局,她認為現今女性可以自食其力不靠男人,Coffee老公亦不明白己已婚女士為何還會被邀請出席飯局,她亦自爆入行時曾收過一至兩個淫媒的電話,之後她立即封鎖可疑來電,證明自己不是隨便的人!

開運秘笈 coffee Coffee林芊妤 Coffee老公不明白已婚女士為何還會被邀請出席飯局。
Coffee老公不明白已婚女士為何還會被邀請出席飯局。(圖片來源:IG@coffee89921)

Coffee林芊妤被指去富豪飯局連環反撲

最近KOL界是非不斷,其中有一位聲稱自己有大量秘密的KOL,在社交平台舉行你問我答環節。不少網民都有問到有關Coffee的秘密,其中一位問到:「Coffee從良之後係咪無嘢聽喇?」該位KOL回覆道:「咩叫從良後,有野聽啦緊係。」之後當網民問到有哪位最紅的KOL有份去富豪飯局的時候,該名KOL則用咖啡的emoji回應,令網民都認為他是在暗示Coffee在婚後有份參加相關飯局!

開運秘笈 coffee coffee林芊妤 coffee Coffee林芊妤 KOL暗指Coffee林芊妤「未從良」,又用咖啡emoji暗指Coffee在婚後有份參加相關飯局
KOL暗指Coffee林芊妤「未從良」,又用咖啡emoji暗指Coffee在婚後有份參加相關飯局,Coffee反擊:「我都唔識佢。」(圖片來源:IG截圖)

Coffee出律師信 彈出又彈入

有網民將該名KOL在網上的言論轉告Coffee,Coffee馬上在社交平台發千字文火爆反擊!她表示:「一句說話就抺煞我咁多年嘅努力,嬲到個人醒晒」又指自己好忙顧家庭及打理生意,要澄清呢啲流言「相信呢個世界有報應」,又揚言出律師信告佢誹謗。Coffee亦有在其粉絲TG群組回應此事,但就收回出律師信的決定,因為「我咁樣只會幫緊佢,依家我followers係咁升,我唔可以再幫佢」,又話「如果呢度有任何人懷疑我嘅人格,請你退出我群組」,雖然彈弓手唔再出律師信,但Coffee今次真係大動肝火,去旅行的心情都被影響。

開運秘笈 coffee Coffee林芊妤 Coffee在社交平台發千字文火爆反擊
Coffee在社交平台發千字文火爆反擊(圖片來源:IG@coffee89921)

開運秘笈 coffee Coffee林芊妤 Coffee亦有在TG群組安撫粉絲們。
Coffee在TG群組安撫粉絲們。(圖片來源:TG截圖)

Coffee當年「Gathering」舊事被翻炒

今次KOL的「爆料事件」令當年Coffee的「殘廁Gathering 」舊事被翻炒。2014年Coffee曾爆出「殘廁Gathering 」事件令在無綫六年來寂寂無聞的Coffee一夜成名。雖然被無綫炒魷,卻並未打沉Coffee意志,近年轉型做瑜伽導師,現在成為香港數一數二的瑜伽KOL。

開運秘笈 coffee coffee林芊妤 coffee Coffee林芊妤 婚後的Coffee非常顧家,經常在社交平台大曬和老公與囝囝「伯伯」的溫馨合照!
婚後的Coffee非常顧家,經常在社交平台大曬和老公與囝囝「伯伯」的溫馨合照!(圖片來源:IG@coffee89921)

Coffee著瑜伽褲拜山惹網民批評

Coffee重陽節帶同兒子上山拜祭先人,其後在IG社交平台上分享照片,卻惹來網民批評,事關Coffee當日穿上貼身瑜伽褲去相關場合,同時身形優點亦盡被表現,後來就成為網民圍攻對象,更揶揄她:「拜山都著瑜伽褲」、「驚死人唔認得佢」、亦有網民揶揄「仙人都會睇得好開心」、「死人要睇,生人都要睇」。

開運秘笈 coffee coffee林芊妤 coffee Coffee林芊妤
Coffee著瑜伽褲拜山惹網民批評。(圖片來源:IG@coffee89921)

還有什麼演唱會消息?

無論是本地歌手還是外地歌手都即將在香港舉行演唱會,即睇:演唱會時間表及購票資訊,包括MIRROR演唱會門票兌換安排容祖兒鄭秀文張學友鄭中基溫拿羅志祥等。

除了演唱會,還有什麼消閒娛樂活動?

喜愛宅在家的話,觀看Netflix劇集BL劇最好不過。如果喜歡外出走走的你,也可到這些室內好去處室內遊樂場、溜冰場、自助烘焙店等盡玩室內活動。想要親親大自然,也可到離島走一走,即睇:離島行程攻略或是行山,這些行山好去處路線簡易,新手也適合。

撰文:東方新地圖片來源:《開運秘笈》影片截圖、IG@coffee89921資料或影片來源:原文刊於東方新地