鍾嘉欣的乖乖女形象一向深入民心,近日她身懷六甲出現於加拿大,被網民在溫哥華時裝店捕獲,要求合照一張,但遭拒絕。事後該名網民將經歷放上網,居然得到不少網民留言同意,大指鍾嘉欣「人前人後兩個樣」。事件發生後將軍澳的街坊以及幕後工作人員更不斷爆料,力證鍾嘉欣人品極差!

鍾嘉欣 將軍澳 有網民在加拿大時裝店遇見鍾嘉欣,自拍時拍下鍾嘉欣。
有網民在加拿大時裝店遇見鍾嘉欣,自拍時拍下鍾嘉欣。(圖片來源:小紅書@CCCynthia)

鍾嘉欣加國被捕獲

鍾嘉欣最近被一名內地網民在「小紅書」分享在加拿大遇見她的經歷,遭不少網民留言斥她「拒絕合照」、「很情緒化,平時超時遇見也黑面」、「我妹找她拍照她黑面又背住,人品超差」、「買化妝品問長問短,事後又退貨」等。同時有不少網民撐鍾嘉欣,指藝人都有放工時間,做「雙面人」都無可口非。由內地小紅書,以至香港討論區都在談論!令「人前人後兩個樣」引申出下集,有自稱幕後及街坊爆料,大數其惡行。

鍾嘉欣 將軍澳 鍾嘉欣早前分享其孕照。
鍾嘉欣早前分享其孕照。(圖片來源:IG@chungkayanlinda)

鍾嘉欣 將軍澳 鍾嘉欣一家四口戴住黑超影全家福。
鍾嘉欣一家四口戴住黑超影全家福。(圖片來源:IG@chungkayanlinda)

鍾嘉欣見親街坊都黑面?

鍾嘉欣結婚前,在港一直居於將軍澳某屋苑,之後返港拍劇《星空下的仁醫》仍居於上址,有不少街坊爆料指鍾嘉欣態度差,跟鏡頭前見到的「陰聲細氣、有禮貌、友善」完全相反,有網民留言力數「以前成日見到鍾小姐,因為無論你住邊座都要去平台轉𨋢先去到商場,每次見佢都係頭顎顎,望一望佢就即刻擰歪面,態度好唔友善,好無禮貌」,有另一網民和應「我住佢隔離,一齊喺平台返上樓,佢行喺我後面,猛咁喺後面摺摺聲怪我行得慢阻住佢」,有網民回應:「我都成日見到佢,望下佢就黑面歪埋嘴怒睥我」等。

鍾嘉欣 將軍澳 婚後鍾嘉欣長居加拿大,婚後育有一子一女,現陀住第三胎係B女。
婚後鍾嘉欣長居加拿大,婚後育有一子一女,現陀住第三胎係B女。(圖片來源:IG@chungkayanlinda)

化妝師力斥為人好寸  茶水阿姐爆態度差

有自稱化妝師力證鍾嘉欣是人前人後兩個樣,「佢其實好寸,Nice只係睇對邊個,佢係真正嘅視后呀」,另一個化妝師指:「佢成日扮到乖乖女,唔係真實,當年見住佢姣林峯,到人哋追佢,又吊高嚟賣,根本想收兵,就知佢唔簡單唔係乖女」。又有自稱做茶水部爆料:「我接觸過不少阿姐阿哥、老前輩都唔會好似鍾嘉欣咁,佢對我哋呢啲低職位嘅人態度差,就出晒名,行內人都知,不過無諗過做咗人阿媽,都仲係咁樣」、「佢真係好假,一秒變面又超級無禮貌人品差」。

鍾嘉欣 將軍澳 鍾嘉欣 早前開派對公布胎兒性別。
早前開派對公布胎兒性別。(圖片來源:IG@chungkayanlinda)

途人爆料證無禮貌

另外有網民指曾在街上遇見鍾嘉欣拍外景,該網民指因掛住照顧小朋友,沒有為意自己的位置阻住拍攝,「鍾嘉欣西面又怒睥我,可能以為我掛住睇拍劇阻住佢開工,佢真係好無禮貌,但陳展鵬就唔同,點晒頭仲做咗個sorry手勢」。

鍾嘉欣 將軍澳 鍾嘉欣憑《星空下的仁醫》成為大熱視后,專登返港出席頒獎禮,最後卻輸畀林夏薇,鍾嘉欣只得「馬來西亞最喜愛TVB女主角」,事後鍾嘉欣講到明唔會再返港拍劇。有傳力邀她返港的王祖藍因此而跟樂易玲反面。
鍾嘉欣憑《星空下的仁醫》成為大熱視后,專登返港出席頒獎禮,最後卻輸畀林夏薇,鍾嘉欣只得「馬來西亞最喜愛TVB女主角」,事後鍾嘉欣講到明唔會再返港拍劇。有傳力邀她返港的王祖藍因此而跟樂易玲反面。(圖片來源:IG@chungkayanlinda)

連累岑麗香等被數臭

鍾嘉欣被街坊及行內人爆料,連累其他藝人都被拖落水,有網民同時力斥其他藝人惡行,其中一個是鍾嘉欣「處女黨」姊妹岑麗香,唔通真係物以類聚?

鍾嘉欣 將軍澳 鍾嘉欣 岑麗香
岑麗香(圖片來源:IG@heungheungeliza)

鍾嘉欣 將軍澳 鍾嘉欣
網民留言(圖片來源:FB@Yahoo截圖)

鍾嘉欣 將軍澳 鍾嘉欣 林欣彤
林欣彤(圖片來源:IG@maglam_ )

鍾嘉欣 將軍澳 鍾嘉欣
網民留言(圖片來源:FB@Yahoo截圖)

鍾嘉欣 將軍澳 鍾嘉欣 胡諾言夫婦
胡諾言夫婦(圖片來源:IG@jackwu823)

鍾嘉欣 將軍澳 鍾嘉欣
網民留言(圖片來源:FB@Yahoo截圖)

鍾嘉欣 將軍澳 鍾嘉欣
網民留言(圖片來源:FB@Yahoo截圖)

還有什麼演唱會消息?

無論是本地歌手還是外地歌手都即將在香港舉行演唱會,即睇:演唱會時間表及購票資訊,包括MIRROR演唱會門票兌換安排容祖兒鄭秀文張學友鄭中基溫拿羅志祥等。

除了演唱會,還有什麼消閒娛樂活動?

喜愛宅在家的話,觀看Netflix劇集BL劇最好不過。如果喜歡外出走走的你,也可到這些室內好去處室內遊樂場、溜冰場、自助烘焙店等盡玩室內活動。想要親親大自然,也可到離島走一走,即睇:離島行程攻略或是行山,這些行山好去處路線簡易,新手也適合。

Tags :
撰文:東方新地圖片來源:Youtube@鍾嘉欣 Linda Chung、新傳媒圖片庫、IG@chungkayanlinda資料或影片來源:原文刊於東方新地