繩角|MIRROR隊長Lokman於ViuTV新劇《繩角》首播當日,一句說話引起眾人圍攻,有網民更發現So Ching早於8月將IG大清洗?MIRROR演唱會事故調查報告已經公開,Lokman在受訪時指「沒有舞蹈員因為安全問題而拒絕上台」,惹起不少Dancer不滿,當中包括曾經參加《造星4》的方方,指「唔係無, 係講咗無人理」;又有人鬧:「黑心天團」、「對你好失望」等。而是次Lokman為宣傳新劇發布的一句說話,粉絲及網民也有護航指不要什麼事都上綱上線。

繩角 隊長lokman 《繩角》昨晚播出
《繩角》昨晚播出(圖片來源:ViuTV《繩角》劇照)

繩角|Lokman回應被曲解 Dancers事後道歉

楊樂文Lokman回應MIRROR演唱會意外,焫㷫一班有份為MIRROR演唱會伴舞的dancers,及後有dancers指被網媒斷章取義報道所誤導,了解Lokman完整訪問後,公開向Lokman道歉。以為事件告一段落。但Lokman一個宣傳新劇的po,貼出《繩角》黑白劇照,以拳手造型大晒胸肌,寫道「最後邊個企得返喺度」,再度惹起網民不滿。

繩角 隊長lokman 昨日的宜傳圖
昨日的宜傳圖(圖片來源:IG@llokmann截圖)

Lokman引用對白變相暗寸阿Mo?!

劇中演員駱振偉Thor回應Lokman在劇中的角色名「阿東」,但有不少網民卻有另一番解說,把Lokman一句說話「最後邊個企得返喺度」投射到MIRROR演唱會意外受重傷的阿Mo(李啟言)身上。紛紛連登仔留言:「最後邊個企得返喺度,一定唔係阿Mo啦,隊長」、「肯定唔係阿MO」、「你哋12個都企喺度,得一個人企唔到咋嘛」、「你一句老師教The Show Must Go On呢句令我對你好失望」。

Lokman粉絲平反:講緊套劇又對號入座

有粉絲看到後就指:「一件事還一件事,樣樣到搵拉埋嚟講,企係到唔講野都係罪有咩分別,唔通做一個明白事埋分別事非既人真係咁難?」、「關佢地咩事,要批鬥應該批鬥魯生」、「過份解讀真係好無聊」、「戲一早拍好㗎喎」、「講緊套劇又對號入座」、「唔講以為個電視係呢十二條友掛上去」等。

繩角 隊長lokman 網民:講緊套劇又對號入座
網民:講緊套劇又對號入座(圖片來源:ViuTV《繩角》劇照)

So Ching IG大清洗unfollow Lokman等成員

並有不少網民tag蘇晴並寫道「明白你點解要unfollow佢」、「隊長講說話你聽喎﹗」、「隊長講嘢你要聽」等,事關網民發現So Ching八月時unfollow了花姐、魯生,及後又unfollow盧瀚霆,現時除了姜濤、Ian陳卓賢、Jeremy之外,其餘的MIRROR成員都已unfollow,包括隊長Lokman。

繩角 隊長lokman SoChing 除個別MIRROR成員,其他都unfollow哂
SoChing 除個別MIRROR成員,其他都unfollow哂 (圖片來源:IG@soching_nat)

Lokman引用對白變相暗寸阿Mo?

Lokman為宣傳新劇發布的一句說話,令不少網民卻有另一番解說,把其投射到MIRROR演唱會意外受重傷的阿Mo(李啟言)身上,紛紛留言最後邊個企得返喺度,一定…詳情請看

Lokman早前回應MIRROR演唱會意外被曲解?

Lokman早前回應MIRROR演唱會意外,焫㷫一班有份為MIRROR演唱會伴舞的dancers,及後有dancers指被網媒斷章取義報道所誤導,了解Lokman…詳情請看

撰文:新Monday圖片來源:ViuTV《繩角》劇、IG@llokmann截圖、IG@soching_nat