憑着《潮什麼》系列的旅遊節目,成為「旅遊KOL」的梁芷珮早前與老公一同開旅行社,近日與老公遠赴南極拍攝新一輯旅遊特輯,期間就遇到一條擱淺的鯨魚,並合照放到社交網站上,不過此舉居然惹來網民炮轟,最後梁芷珮要刪相道歉才平息風波。

梁芷珮 旅遊 梁芷珮近日與老公一起遠赴南極拍攝新旅遊節目時,遇上已經擱淺兩個月的鯨魚屍體
梁芷珮近日與老公一起遠赴南極拍攝新旅遊節目(圖片來源:IG@imchristyleung)

梁芷珮笑住同鯨魚屍體合照惹網民炮轟

早前同老公和兩位小朋友一起到非洲拍攝《非洲潮什麼》的梁芷珮,近日又與老公一起遠赴南極拍攝新旅遊節目。出遊見慣奇趣百事的梁芷珮,今次在南極遇上一條已經擱淺2個多月的鯨魚屍體。梁芷珮馬上與鯨魚屍體合照之餘,其老公又走近鯨魚,超仔細地拍下鯨魚屍體的每一部分,並且在社交網站上發文寫道:「係鯨魚…嘅屍體呀!擱淺左2個月左右,真係第一次咁樣睇到鯨魚咋。」

梁芷珮 旅遊 遇上已經擱淺兩個月的鯨魚屍體
遇上已經擱淺兩個月的鯨魚屍體(圖片來源:IG@imchristyleung)

梁芷珮 旅遊 梁芷珮和老公先後同鯨魚屍體合照
梁芷珮和老公先後同鯨魚屍體合照(圖片來源:IG@imchristyleung)

梁芷珮 旅遊 梁芷珮老公更走上前仔細拍下鯨魚屍體的每一部分
梁芷珮老公更走上前仔細拍下鯨魚屍體的每一部分(圖片來源:IG@imchristyleung)

梁芷珮 旅遊 網民見到鯨魚屍體照片都紛紛表示:「見到都覺得臭!」
網民見到鯨魚屍體照片都紛紛表示:「見到都覺得臭!」(圖片來源:IG@imchristyleung)

網友喪補:點解要咁開心仲笑得出

該發文一出,網民紛紛留言炮轟​​梁芷珮殘忍,留言:「其實點解要咁開心仲笑得出」、「點會笑得出,呢樣嘢即刻可以unfollow你」、「笑咩呢?」等。

梁芷珮 旅遊
(圖片來源:網民留言截圖)

梁芷珮 旅遊
(圖片來源:網民留言截圖)

梁芷珮 旅遊
(圖片來源:網民留言截圖)

急刪圖發文道歉 部分網民力撐

面對排山倒海的負評,梁芷珮第二日馬上刪掉相關照片,並留言道歉:「都係想比(畀)大家睇吓我見到嘅嘢,如果笑容上引起大家關注,我都係deleted返自己張相好了。」雖然有網民批評,但亦有網民力撐梁芷珮,認為是部分網民反應太大:「點解反應咁大,自然界既生死乃是自然現象,是生態的一部份,亦為其他生物帶來食物得以維生,主持都無咩必要用傷感既情緒處理吖」、「鬧嘅人下次食和牛,食海鮮記住要喊呀!真係唔知乜 concept」、「好震撼呀!多謝Christy俾我哋眼睛去旅行,笑同唔笑,唔覺得有咩問題」等。

梁芷珮 旅遊 面對排山倒海的負評,梁芷珮第二日就馬上刪掉相關照片,並留言道歉,獲得部分網民力撐
面對排山倒海的負評,梁芷珮第二日就馬上刪掉相關照片,並留言道歉,獲得部分網民力撐(圖片來源:IG@imchristyleung)

梁芷珮 旅遊 梁芷珮近年一直馬不停蹄到世界各地拍攝旅遊特輯
梁芷珮近年一直馬不停蹄到世界各地拍攝旅遊特輯(圖片來源:IG@imchristyleung)

梁芷珮 旅遊 梁芷珮一家大細亦經常一起出國拍攝。
梁芷珮一家大細亦經常一起出國拍攝。(圖片來源:IG@imchristyleung)

梁芷珮拍節目是非多 曾痛失逾10萬拍攝器材

梁芷珮早前一家大細到訪馬爾代夫、南非、肯亞等7個地方旅行和拍攝《潮什麼》,一開始都順順利利,但梁芷珮突然在社交平台上驚爆自己連日遇上不愉快的事件。梁芷珮表示他們帶來的拍攝器材在南非全被偷掉,隨即到警局報警。她在IG上發文留言:「唉…最尾幾日先喺度留低個唔好嘅印象….啱啱老公同我成個相機袋比人偷咗,所有相機,咪,lens,iPad…冇晒,報案中…」

梁芷珮 旅遊 梁芷珮 梁芷珮在IG上發文留言:「唉…最尾幾日先喺度留低個唔好嘅印象….啱啱老公同我成個相機袋比人偷咗,所有相機,咪,lens,iPad…冇晒,報案中...」
梁芷珮在IG上發文留言:「唉…最尾幾日先喺度留低個唔好嘅印象….啱啱老公同我成個相機袋比人偷咗,所有相機,咪,lens,iPad…冇晒,報案中…」(圖片來源:IG@imchristyleung)

梁芷珮 旅遊 梁芷珮
梁芷珮隨即到警局報警,並且在接受傳媒訪問時透露保險Claim唔晒,總共損失逾十萬財物。(圖片來源:IG@imchristyleung)

梁芷珮 旅遊 梁芷珮 梁芷珮表示事發當日因為自己唔小心,所以先讓匪徒乘空而入
梁芷珮表示事發當日因為自己唔小心,所以先讓匪徒乘空而入,在他們買雪糕給小朋友吃的20分鐘內,將2部相機、MIC和鏡頭等偷走。(圖片來源:IG@imchristyleung)

回港時遇上熔斷機制 一度滯留曼谷

以為遺失拍攝器材能夠破財擋災的梁芷珮,壞事卻一浪接一浪。當梁芷珮一家準備回香港的時候,他們卻遇上熔斷機制。原本能夠在今天到達香港的他們,被逼要五天後才能回到香港。梁芷珮也在社交平台上表示,他們已經到達了杜拜等候,現時又轉到曼谷滯留,預計9號返香港。她更留言表示因為這次熔斷機制,浪費了很多金錢,不但PCR檢查要再做過,連機票酒店都要再訂過!網民都紛紛留言送上安慰,表示破財擋災,回香港多接幾個廣告便能填補損失,最緊要小心身體,人冇事就得!

梁芷珮 旅遊 梁芷珮 梁芷珮因為熔斷機制,所以未能如期回到香港!
梁芷珮因為熔斷機制,所以未能如期回到香港!(圖片來源:IG@imchristyleung)

梁芷珮 旅遊 梁芷珮 幸好梁芷珮一家是乘搭商務客位,所以航空公司都好好服務!
幸好梁芷珮一家是乘搭商務客位,所以航空公司都好好服務!(圖片來源:IG@imchristyleung)

梁芷珮 旅遊 梁芷珮 梁芷珮表示要逗留5天才能回港
梁芷珮表示要逗留5天才能回港(圖片來源:IG@imchristyleung)

梁芷珮 旅遊 梁芷珮 梁芷珮在IG狂呻
梁芷珮在IG狂呻(圖片來源:IG@imchristyleung)

梁芷珮 旅遊 梁芷珮 梁芷珮在IG狂呻
梁芷珮在IG狂呻(圖片來源:IG@imchristyleung)

梁芷珮 旅遊 梁芷珮
(圖片來源:IG@imchristyleung)

梁芷珮 旅遊 梁芷珮
(圖片來源:IG@imchristyleung)

被廣告商「劃清界線」 梁芷珮發千字文反擊網友:劏房都住過

此外,去年梁芷珮應廣告商邀請進行直播,惹來不少「反TVB」網民留言攻擊,廣告商亦因此與梁芷珮「劃清界線」,搞到梁芷珮發千字文回應網友!話說廣告商於2021年5月25日請了TVB藝人梁芷珮開直播,卻惹來不少「反TVB」網民留言攻擊。該廣告商上年11月已經找過梁芷珮直播宣傳一次,今次是第二次。不過該廣告商於去年已將梁芷珮「劃清界線」,將所有相關貼文及影片刪除。

梁芷珮 旅遊 廣告商與梁芷珮「劃清界線」
廣告商與梁芷珮「劃清界線」(圖片來源:IG@imchristyleung)

面對被攻擊,梁芷珮發了千字文回應,她一開始提到感激一班支持她的粉絲:「首先我好想喺到多謝喜歡我,follow我嘅粉絲,一個普通嘅師奶仔可以儲到十幾萬粉絲,我已經好滿足,好開心,能夠有今日嘅成績,我真係好感恩,我係一個好勤力嘅人,因為我嘅人生唔係為我自己一個人而活,而係為咗屋企三個小朋友,我唔係來自一個有錢嘅家庭,20歳嫁咗人,老公當年亦都係一個普通嘅20歲o靚仔,當年啱啱加拿大返嚟,我哋冇靠屋企人,未搵到工又冇地方住,劏房都住過。」

梁芷珮 旅遊 面對被攻擊,梁芷珮發了千字文回應
面對被攻擊,梁芷珮發了千字文回應。(圖片來源:IG@imchristyleung)

梁芷珮:希望各位高抬貴手

最後她提到希望各位高抬貴手:「好感恩呢幾年可以幫公司拍旅遊節目,多人認識咗,多咗好多KOL嘅工作,收入穩定咗,就可以比到更穩定嘅生活三位小朋友,我哋每日都好努力咁工作…希望各位高抬貴手,唔好因為我來自邊到,喺邊間公司做嘢而抹煞我嘅工作機會,我只係一個努力工作,賺錢養大仔女嘅媽媽,世界上每一個父母都係咁,你哋如果唔鍾意一樣嘢,其實真係可以唔睇或者直接block咗我,然後follow返你地喜歡嘅嘢,我個人好簡單,有嘢就做,有工就開,大家開心,簡簡單單就得㗎喇。」

梁芷珮 旅遊 梁芷珮 最後她提到希望各位高抬貴手
最後她提到希望各位高抬貴手。(圖片來源:IG@imchristyleung)

還有什麼演唱會消息?

無論是本地歌手還是外地歌手都即將在香港舉行演唱會,即睇:演唱會時間表及購票資訊,包括MIRROR演唱會門票兌換安排容祖兒鄭秀文張學友鄭中基溫拿羅志祥等。

除了演唱會,還有什麼消閒娛樂活動?

喜愛宅在家的話,觀看Netflix劇集BL劇最好不過。如果喜歡外出走走的你,也可到這些室內好去處室內遊樂場、溜冰場、自助烘焙店等盡玩室內活動。想要親親大自然,也可到離島走一走,即睇:離島行程攻略或是行山,這些行山好去處路線簡易,新手也適合。

撰文:東方新地圖片來源:Facebook@梁芷珮 Christy Leung、IG@imchristyleung、資料或影片來源:原文刊於東方新地