小丸子又有新事!台北首間官方授權 小丸子餐廳 ,好快正式開業,睇完環境(詳情參閱:國父紀念館旁!海外首家 櫻桃小丸子KITCHEN 進軍台北)今次睇睇有咩食先!餐廳強調菜式全部台灣店自家創作,跟日本店完全不同!目前總共有10多款主菜選擇,以3年4班的朋友仔作設計靈感,好似大家熟悉的丸尾、花輪、永澤及野口同學,都會化身菜式俾你吞落肚!

必點菜式01--「在泡湯的永澤」!

最欣賞梗係呢款「在泡湯的永澤」,菜名有詩意造型又抵死,原個洋葱入面仲有洋葱型蘿蔔,只怪永澤同學的洋葱頭深入民心!花輪同學就有兩道龍蝦菜式,夠晒高貴奢華呀baby,橙色襯足佢髮型。我覺得仲可以無限創作出燒玉子、豬太郎火鍋、雜果賓治、野口紫薯特飲、友藏鵪鶉蛋串燒等等新菜式…(純粹亂吹)

由於以上只是官方提供試菜版本,Fans都在猜想,這個菜式到底是否會像東京小丸子餐廳一樣,在最後加上永澤的五官上去,若然能照樣泡製的話,可觀呈度必定倍增!(詳情請參考之前的文章--小丸子迷必去東京cafe!永澤同學化身洋蔥湯?!?(附週邊小丸子商品攻略)

東京版的永澤是這樣的:

必點菜式02--「小丸子造型慕斯蛋糕」!

餐廳內有多款以小丸子造型的餐點,包括紫菜扮成頭髮的小丸子飯糰,不過最受少女心歡迎的,似迷還是這款小丸子造型慕斯蛋糕!售價 TWD250/HK$62。

必點菜式03--花輪少爺龍蝦艦艇

餐廳以日式洋食為主,更新增日本大熱的排隊美食,好似龍蝦包及炸牛扒等,都是台灣店獨有!絕對不止卡通造型,意粉&龍蝦艦艇落重本!少爺的口味十分高格調!

必點菜式04--彩虹糖果沙冰

飲品同曝光!這杯綜合莓果法布似乎甜度十足 #_#

最新消息:試運訂位爆滿!電話&網站統統癱瘓

小丸子餐廳 實在太受歡迎,未開業人流已谷爆訂位網頁,電話網站統統癱瘓。一枱難求,不少粉絲失望而回、投拆無門,大家想試試就要密切留意fb及官網公佈啦。

櫻桃小丸子KITCHEN
地址:臺北市信義區逸仙路42巷9號1樓
電話:+886-(0)2-8786-2727
營業時間:10am-10pm (9月10日開幕)
交通:捷運國父紀念館站 4 號出口
網址:facebook.com/chibiraukochankitchen