唔少朋友去台北都必定會到上引水產食新鮮刺身,早於4個月前,台北中山區就新開了間海鮮丼餐廳,由於CP值極高,餐廳日賣500碗丼飯,人氣爆燈!王牌波士頓龍蝦更加成座山咁高,超過10種刺身勁足料,真心覺得一個人冇可能食得晒囉!

記者:阿妹今晚去旅行   攝影:2tung

曾在五星飯店任職壽司師傅的老闆,於6月開設餐廳,主打海鮮丼物及日式料理,加上價錢大眾化,甫推出便人氣高企!望望menu,發現定價低得有點擔心,不過唔好以為平嘢冇好,原來老闆每日凌晨兩點都會親自到基隆漁港入貨,確保海產新鮮,可以放心盡情食!

山咁高龍蝦丼 日售過百碗

一場嚟到,當然要試食波士頓龍蝦丼。甫上碟發現丼飯成座山咁高,刺身方面超豐富,除了手掌大的波士頓龍蝦及基隆鮮鮑魚,仲有花蓮曼波魚、肥美鰤魚、宜蘭胭脂蝦、金槍魚及基隆旗魚等10種刺身,超足料!由於店主每日取貨,龍蝦丼刺身會就當日購得的海產而有所調整!刺身方面,宜蘭金槍魚及基隆旗魚都新鮮肥美,非常唔錯!講到最驚喜,絕對是原隻上的波士頓龍蝦,龍蝦入口彈牙味美,啖啖肉勁正,而師傅亦將蟹鉗鉗好,方便客人食用,超細心。

$50食巨型鬼爪丼

除了海鮮丼,餐廳另一王牌是巨型鬼爪丼,豬肋骨比手掌還大,食肉獸必食!豬肋骨味香甜可口,非常入味,肉質非常鬆化,送飯一流。此外,餐廳備有手套供客人使用,客人可以盡情勁食,超滿足!

丼賞和食 焼き物vs刺身丼 丼專門店

地址:中山區南京東路二段140號B1

營業時間:11:00am~2:30pm,5:30pm~9:00pm

網址:www.facebook.com/140B1/