去台灣玩,除咗狂食夜市之外,甜品先係另一重點! 台灣甜品 出名手作心思嘢,玩精緻不在下話,扮下 foodie 影相擺 IG 必呃 like!有人話女仔食甜品時就會有第 2 個胃,但唔知妳又會唔會有多 5 個胃,可以食得晒以下 5 間人氣 台灣甜品 呢?

圖片來源: 新傳媒資料庫、相關店鋪facebook 圖片

1. 野莓乳酪超厚燒

超厚燒 Pancake 即叫即製,配上新鮮桑子、藍莓,再淋上酸酸甜甜的乳酪。熱到冒煙的 5 厘米厚 Pancake 令乳酪變成熔岩,慢慢沿著 Pancake 流到碟上,正!

Butter 巴特 1 店 Brunch&cafe

電話:978825915

Facebook:Brunch&cafe

地址:彰化縣彰化市旭光路 343 號

2. 六層芒果鬆餅

鬆餅每層至少厚 1 厘米,用料十足,配合清爽口感嘅健康低脂忌廉,以及自家製芒果醬汁,芒果控必點!

微淇甜蜜屋霜淇淋

電話:02-2272-6886

Facebook:微淇甜蜜屋霜淇淋

地址:新北市板橋區南雅南路一段 102 號

3. 英式蜜糖鬆餅

冬甩般外形的鬆餅,但尺寸比一般冬甩較迷你。麵糰以全手工方式製作,經過烘烤、油炸再烘烤的三重工序,才能製成口感扎實的鬆餅,甜而不膩。

琺蘭綺瑥朵茶餐館

電話:02-2766-9663

Facebook:琺蘭綺瑥朵茶餐館

地址:台北市信義區忠孝東路五段 31 巷 18 弄 3 號

4. 幸福紅豆店

古錐是台語,有可愛的意思,不過古錐家走的是日式木系路線,而非「kawaii」。店內原本以售賣曲奇為主,不過他們的紅豆剉冰同樣大受好評,滿滿的紅豆及日本抹茶雪糕球,令剉冰成為該店的招牌甜品。

古錐家

電話:07-533-6558

Facebook:古錐家

地址:高雄市鼓山區濱海一路 58 號

5. 鐵板抹茶熱蛋糕

底層是熱騰騰的葉片鐵板,上面放著超厚抹茶蛋糕和雪糕,中間夾住粒粒狀的杏仁酥餅,最後再淋上抹茶白朱古力醬,抹茶控宣告投降!

只園抹茶

電話:04-2302-6811

Facebook:只園抹茶

地址:台中市西區模範街 40 巷 22 號

試晒 5 款 台灣甜品,不如安排吓台灣旅行去邊 shopping 、 買手信啦!