提起馬爾代夫,除左諗起「椰林樹影、水清沙幼」哩八個字外,仲有就係個「貴」字!閒閒地住晚水上屋都盛惠$5000起,真係諗起都肉赤!但最近網上竟然有人話可以用$600在馬爾代夫包個島?原來想窮遊馬爾代夫,其實唔難!

 

點樣去馬爾代夫最抵?

唔係講笑,原來由南印的特里凡得琅國際機場去馬爾代夫,單程機票只係$388 !如果你本身已經諗住去印度流浪,不妨順便去埋馬爾化夫扮下奢華(實質窮遊)。如果唔想經印度去馬爾代夫,最抵的方法就搭虎航飛新加坡再轉飛馬爾代夫,單程連埋稅大概係$1900左右,比直接買由香港飛馬爾代夫(有中途站)足足平$900㗎!點樣可以用$600包個島?

馬爾代夫有起碼1200個珊瑚島,只係揀島都揀到你暈!簡單嚟講,在馬爾代夫的住宿大抵分為3類:水上屋:就係果啲一開門就可以跳落海果種,不過價錢都貴到令人想跳海,一萬幾千一晚走唔甩!一價全包:很想要吧!一個價錢包3餐,大概都係$1500左右一晚,但係就要搭$3000~$5000搭水上飛機去,真係偷雞唔到蝕把米!居民島:自2010年馬爾代夫開放民宿之後,馬爾代夫唔再係帶錢人的專利,例如在Rasdhoo島或者Maafushi島,一晚都係大概$250起,窮遊首選!

而今次要講的就係位於Baa Atoll Fulhadhoo島上的一間民宿,房價每晚大概$600左右(包早餐),重點係島上面只有一間民宿,而哩間民宿只有3間房 ⋯⋯

換句說話講,即係島上面最多只會有6個遊客,而且來往哩個島的交通費都係$700左右,對比其他島,哩間民宿簡直係窮遊恩物!點樣慳住食飽?

解決左住同行,但就算幾窮遊都要醫飽個肚,唔通要餐餐食罐頭?咁又唔洗愁!馬爾代夫四面都係海,居民通常都係靠捕魚為生,而住在居民島的好處除左可以更親近當地人之外,更重要的係你可以搵佢地幫你捉魚!一條野生捕捉的海魚在當地只需10個Rufiyaa,即係大概$6左右!之後你就可以拎返民宿整返味新鮮烤活魚!嘩!真係諗起流口水!

延伸閱讀

【最長請4放11】2016年請假攻略、逐月數!

【行程攻略】馬爾代夫平價行程攻略@Sio