香港人常稱日本是自己「鄉下」,亦有日本人指香港是「鄉下」,不過此「鄉下」非彼「鄉下」,香港人是因為喜愛日本,但日本人指的則是香港發展不如如期,就像「鄉間」一樣。這位日本人在Instagram上以日文寫下「深圳是世界上最先進的地方」,更力數深圳3大優點,指香港發展的確落後。

0
(圖片來源:IG)

日本人稱香港係鄉下 力數深圳3大優點勝香港

1.無人商店

這位日本人拍下咖啡店和便利店,指內地有不同的無人商店,就像無人咖啡店,付款後就有機器製作咖啡予顧客。

2.電子支付發達

這位日本人又指內地的二維碼(QR Code)支付發達,無需使用現金或信用卡,使用Alipay HK就可以完成所有支付,十分方便快捷。

0
(圖片來源:IG)

3.內地人說話溫柔,香港人常黑面

雖然內地科技發達,但英語教育上就未有跟上,這位日本人就指在深圳基本上無法用英文溝通,但就認為內地服務業人員說話都比很溫柔,不像香港人經常「黑面」,對顧客只會說「沒有」、「不行」、「不知道」。更指「每月一次,不是,是好想每星期都去深圳!」

0
(圖片來源:IG)

香港的連登討論區上就這位日本人所發布的限時動態反應激烈,力撐香港「大陸講硬件就得,仲要新起嘅,軟件收皮啦,仲有舊嘅唔興定期維修,講經咩」、「香港人用支付寶/wechatpay都勁麻煩,海外人士又點搞」、「其實大陸硬件都係得深圳/上海/北京呢幾個一線城市得,你去其他二線城市,已經好似穿越左去90年代咁,三四線城市更加唔洗講,完全無發展過咁」。

0
(圖片來源:《毒舌大狀》劇照)

亦有不少網友懷疑根本該限時動態就不是由日本人所發布:「用日文就係日本人?」、「真日本人一定唔會覺得香港個付款模式有咩問題」、「只有大陸咁扭曲乜鳩野都係要掃QR code,用埋啲20年前科技仲要冠上自己先進嘅名號」、「中國人日文出post?」、「好似換咗種語言嘅小紅書用戶咁,日本啲香港迷不嬲主打係鍾意九龍城寨,唐樓,舊式茶餐廳果啲舊野,同埋觀察香港人生活」

0
(圖片來源:《賭俠2之上海灘賭聖》劇照)

不過亦有不少網友認同深圳發展的確比香港好:「去過深圳嘅都會認同」、「唔出奇,日本人去香港行油尖旺應該覺得好Up dup,朗豪坊、Times Square呢啲所謂地標殘到」、「深圳福田區真係好新淨,好靚,但一去其他地方羅湖個啲又臭又污糟」、「所以哩啲嘢係觀點同角度,倫敦地鐵站百幾年直頭係古蹟嚟,但都有啲人會話落後,深圳由80年代開始發展到今日,歷史比北上廣港都要短,香港地鐵有啲線都成40年,幾年前柴灣站葵興站仲係無冷氣,比較下深圳好多基建都確實係全球城市屬於最前最新嗰堆,可以一戰既,可能得杜拜,多哈之類新城市」。

0
(圖片來源:《表哥你好嘢》劇照)

圖片來源:《毒舌大狀》劇照、《賭俠2之上海灘賭聖》劇照、《表哥你好嘢》劇照