香港人搬屋已成常態,但相信搬過屋的人都知道自己搬屋是多麼痛苦的事,所以不少人也會花錢請搬屋公司,高效率之餘亦不煩心,有些搬屋公司更會把舊屋原樣直接在新屋展現出來。早前有搬運公司分享一件奇人奇事,竟有客人要求搬「這樣東西」?!

搬屋公司接奇怪報價

搬屋公司「貨Van仔(Fvj Logistics)」於專頁發帖文,表示近日收到客人要求報價,原以為只是一般傢具搬遷,但竟然是查詢「可唔可以搬棺木上山」,無奈大喊:「喂大佬,我唔係咩都搬㗎!」

貨Van仔表示:「有個客打電話過嚟報價,可唔可以搬棺木上山?」該公司表示,不知道如何就搬棺木提供報價,直言「唔知報咩價錢俾你好」,又重申「我哋公司係唔搬棺材」。

最後帖文回覆並建議該客人向專業人士查詢詳情,認為「搵返從事殯儀行業人士會好啲」。

搬屋公司 騎呢柯打
(圖片來源:FB@Vanhk606)

網民點睇?

唔少網民紛紛表示:「其實要求搬運嗰位應該講埋究竟係「吉」嘅?定係有「人」嘅?」、「上得山應是有料的?」、「呢樣嘢真係唔係話搬就搬到……」、「搬棺材搵搬屋公司,白癡的嗎?」、「中途副壽仲要唔可以落地….擺明玩嘢」、「中途副壽仲要唔可以落地….擺明玩嘢」、「朋友仔要搬屋,又好似冇錯」、「如果真係搬呢副,新手抬都好容易反。」,亦有網民認為事件相當可疑:「運送遺體應是要有牌照才可?唔好接喎,有機會犯法。同埋香港嘅殯儀服務一定包上山的,揾人淨運棺木+遺體好奇怪。」

圖片來源:FB@Vanhk606、unsplash@streuselhaus