豪華餅店屹立在九龍城近半世紀,原定10月1日結業,不過突出現白武士,將會戲劇性翻生。據悉,豪華餅店已獲接手,將會在「結業」後進行大翻新,並以原名重開,不過日子尚待公布。然而,在此之前,專欄作家健吾就曾在Facebook發文指豪華餅店「執笠係有原因㗎啵」,更大翻舊帳恥笑上年豪華餅店出品的一個車頭相蛋糕!

日本25大賞紅葉勝地推薦

豪華餅店原定10.1結業  突戲劇性「翻生」獲接手 將大翻新以原名重開

屹立在九龍城近半世紀、就連周潤發、蔡瀾和蘇施黃都是熟客仔的豪華餅店近日在門市貼出告示,宣布10月1日正式結業,令不少港人都為之惋惜,更有大批港人假日專程到豪華餅店排隊,把握最後機會再嚐一啖招牌酥皮蛋撻!不過,突然來個戲劇性轉變。據悉,豪華餅店已獲接手,會由目前餅廚師傅阿富接手繼續經營,是次「結業」後,將會大裝修店舖再重開,實際日期尚未能確定,但將會保留「豪華」原名。

健吾翻舊帳力批豪華餅店:執笠係有原因㗎啵

日前專欄作家健吾在自己Facebook專頁發文,分享一則2021年有關於豪華餅店的帖文,同時諷刺:

九龍城間餅鋪,執笠係有原因㗎啵。 食完啲咁嘅嘢仲要跑步減肥,真係你食埋我果份。

事緣上年有名網民生日前向女朋友落order,「我想要個傳統嘅生日蛋糕上面要有核突公仔嘅(一定要係畫得唔似嘅公仔)」,於是女朋友就請同事在紙上頹畫了一隻多啦A夢,還千叮萬囑不要畫得太似。畫好後就拿著圖片到九龍城豪華餅店預訂蛋糕,店員亦拍晒心口應承「咁簡單,OK 啦無問題!」

豪華餅店 日前專欄作家健吾在自己Facebook專頁發文,分享一則2021年有關於豪華餅店的帖文
日前專欄作家健吾在自己Facebook專頁發文,分享一則2021年有關於豪華餅店的帖文(圖片來源:Facebook@健吾)

事主見生日蛋糕超愕然 多啦A夢變車頭相!

生日當日,他們到豪華餅店取蛋糕前還滿心期待「頹版多啦A夢蛋糕」最後的成品,豈料取蛋糕時店員竟表示:「我哋驚畫得唔似,所以剪出嚟擺落去。」只見在忌廉蛋糕上,女朋友同事所畫的「頹版多啦A夢」紙張被剪下,隨手放到蛋糕之上,猶如車頭相一般!而多啦A夢旁邊有2個朱古力筆畫上的小心心,前面則有壽星公姓名與「生日快樂」4個字,不過不止字體肉酸,更歪向左邊,沒有置中的幾隻字令人強迫症發作!

豪華餅店 只見在忌廉蛋糕上,女朋友同事所畫的「頹版多啦A夢」紙張被剪下,隨手放到蛋糕之上,猶如車頭相一般!
只見在忌廉蛋糕上,女朋友同事所畫的「頹版多啦A夢」紙張被剪下,隨手放到蛋糕之上,猶如車頭相一般!(圖片來源:Facebook@Morisu Reon)

事主更忍不住在文末無奈地表示:

然後 因為佢收咗錢要畫嘢
所以畫咗兩個心心喺旁邊!!!!
呢個蛋糕嘅離譜程度
我大膽講句,係《天機 富春山居圖》嘅級數!!!

#左右插多兩枝蠟燭似車頭相
#同埋佢寫錯咗我中文名
#我收到呢個蛋糕非常之喜出望外

網民極同意:真係難食到極點!

健吾翻舊帳post一出,即時引起大批網民熱議:

「前排買左一個俾媽咪,講真我唔識欣賞。仲要咁鬼貴(細個真係無食過咁難食蛋糕,有既無理由唔記得) 。 跟手買咗條手臂咁粗嘅卷蛋。食左一啖就無食啦,成條乾到唔識形容!」

「呢啲係奶油蛋糕唔需要擺喺雪櫃㗎喎!同埋嗰層奶油咁厚呢一個星期都唔會變壞!」

「超出咗我對生日蛋糕同埋人類包容能力的想像」

「唔係唔想支持老店,係老店啲服務有時真係好驚嚇。」

「嘩!呢個整餅師好大膽創新咁將食得嘅嘢同唔食得嘅嘢擺埋一齊,呢個組合真係無得頂!」

「我個蛋糕,快樂大魚日都變咗快7大魚旦啦!」

豪華餅店 網民:「快樂大魚日都變咗快7大魚旦啦」
網民:「快樂大魚日都變咗快7大魚旦啦」(圖片來源:Facebook@Fish Lai)

健吾為何恥笑豪華餅店結業有原因?

事源曾有豪華餅店客人分享,其訂購的多啦A夢蛋糕猶如車頭相一般,加上前面壽星公姓名與「生日快樂」4個字竟…詳情請看

大批網民分享自己訂購豪華餅店蛋糕的經歷?

健吾翻舊帳post一出,即時引起大批網民熱議,有網民指唔係唔想支持老店,只係…詳情請看

圖片來源:新假期編輯部、Facebook@健吾、Facebook@Morisu Reon、Facebook@Fish Lai