西班牙畫家 Joan Cornellà 首度登陸亞洲的香港畫展今日開幕(6 月 17 日),編輯昨日率先直擊,對紀念品攤位毫無還擊之力,馬上睇下有邊 4 大必買紀念品令到場人士大出血!

紀念品攤位置於門口右手邊,無論進場、離開均會見到,絕對不會錯失機會入手!

01)Joan Cornellà 作品集 $250/本

除了有 Joan Cornellà 的最新繪本《Zonzo》外,亦有 2013 年出版的繒本 《Mox Nox》出售,不少粉絲都忍唔住買晒兩本!

開幕日及星期六當日更有機會捕獲 Joan Cornella 即場簽書!

02)Fancy Face T-shirt $250/件

T-shirt 分為 3 個款式,包括白色底血人頭、灰色底 Selfie、以及深灰色底屁股面人可選,令不少入場人士都陷入選擇困難的狀況!

T-shirt 有 3 個尺碼選擇,注意衣服較貼近男裝尺碼。

03)A3 作品海報 $200/幅

現場有 7 款海報可選,包括 5 款單圖海報及 2 款 6 格漫畫海報,你想帶邊款經典作品返屋企?

04)屁股面人 Tote Bag $150/個

現場所見 Tote Bag 只有灰色可選擇,適合想帶 Fancy Face 逛街的低調畫迷,盛惠 $150。