編按:由於島上配套不勝負荷,自從去年10月刊出「迫爆離島  | 遊客過多令 長洲 不勝負荷!」一文後,GOtrip編輯部已冇推廣長洲旅遊的文章,可惜仍無法阻止每逢假日迫爆人潮的場面,加上遊人依舊垃圾隨處掉,令「淪陷」景象一再出現。有讀者向我們來稿,力數一窩蜂攻陷長洲的荒謬⋯⋯)--大家明唔明長洲迫爆之苦?以後喺食物名前加「長洲」兩個字都夠發達,明明只係值2蚊嘅嘢,放落長洲賣20蚊都大把人買,喂大佬,香港都買到啦,隨時仲平啲添!

香港周圍都食到,點解要入長洲食?

人人都話食咩芒果糯米糍、大魚蛋。

我想講,你以為呢啲嘢長洲種出嚟?唔好傻啦,全部都係香港運入嚟,果欄都買到!你入嚟買,蝕船費之餘,仲要畀埋食物啲運費呀。

周街單車友,長洲人行都冇得行!

仲有,長洲係冇單車徑,唔熟悉踩單車唔好入嚟踩,成日都見到你班遊客撞到人sorry都冇聲,仲可以聲大夾惡屌番人轉頭。長洲人踩單車嘅經驗閒閒哋都十幾年,你冇咁嘅技術就唔好玩。另外,踩三輪車載人係違法呀(唔好迫到人要影你相報警)!就算你單人踩都唔緊要,我同你講,咪撚踩入橫街窄巷,你隨時搞到成條街行唔到。

 

最後,嚟都唔緊要,我阻止唔到你,但係唔該自律,畀番啲香港人應有嘅公民質素嚟! (例: 垃圾桶滿晒,自己搵個袋又好咩都好,自己攞住先,唔好扔地下/夾硬塞落垃圾桶/放落人哋單車度!)Thx

再補充下搭船方面,大家喺香港陸路有N種選擇/交通工具返屋企,再唔係行都行到返屋企。咁長洲人呢?難道要我哋游返去?

下一頁:雪上加霜!政府推「離島遊」令長洲不勝負荷!