每次女朋友一訂咗機票酒店,就會急不及待去Plan行程。因為我哋好多時都係搶特價機票,所以訂完機票都仲有成半年有多先出發。但基於女朋友太過心急,總係會預早Plan定⋯⋯

「唔洗咁早Plan啦⋯⋯!」
「Plan定啦有個預算嘛。」
「次次臨尾個行程都大改嘅⋯⋯」
「Plan咗個大概先啦!我好想知每日會去邊啊~」

我係一個好懶嘅人,心目中嘅旅行都HEA爆遊。但相反,女友就鍾意塞滿晒全日所有時間,去盡晒每個景點。

所以⋯⋯每次Plan行程都會鬧交⋯⋯

嗌交位01 | 「幾點起身先?」

以下係第一個鬧交point:
「去咁多地方?咪每日都要 6 點起身囉!」
「係啊~得幾日,玩盡啲嘛。」
「去旅行仲早起身過返工…」
「去玩點同啫!」

Plan行程我同女友會有個分工,首先佢搵晒所有想去嘅地方,同埋想食嘅餐廳。而我就負責搵佢想去嘅地方點樣去,同埋安排每日行程去邊度搭邊度。而女朋友被我不停刪走啲行程,每次都感到非常不滿。

每次Plan行程都會同女友鬧交 圖片來源:《春嬌與志明》劇照
圖片來源:《春嬌與志明》劇照

嗌交位02 | 「去幾多個景點?」

「呢日不如去多個地方啦!」
「呢度好遠嫁!坐車都坐幾粒鐘,趕唔切啦!」
「早啲起身囉~」
「唔得啊,太趕啦,玩唔晒嫁!」
「根本你就懶!」

於是,我哋又開始第二輪口水戰。

不過,無論點鬧交都好,最後都會各退一步,Plan完晒成個行程。

「好啦好啦~呢日早啲起身去兩個地方啦~」

「好嘢!至多第日訓晏啲囉好無?」

每次Plan行程都會同女友鬧交 圖片來源:《春嬌與志明》劇照
圖片來源:《春嬌與志明》劇照

但當出發日子愈來愈近,女朋友喺出發之前,總係死唔心息咁不停加密個行程,我都會搵定點樣去作為後備行程。

結果係點呢?有好多行程的確去唔切,同埋我真係好懶,成日都唔知醒。不過旅行期間,我同女朋友絕對唔會鬧交,頂多都係互相揶揄吓對方。

嗌交位03 |「一早話咗⋯⋯」

「一早話去唔切啦,妳睇坐車坐幾耐…」我。
「你遲起身啊搞到唔夠時間玩喇!」女友。
「唔好話妳化妝化得慢!」我。

「你之前又話唔食呢間餐廳~而家又爭住食。」女友。
「我特登畀妳認叻返次咋。」我。

每次Plan行程都會同女友鬧交 圖片來源:《春嬌與志明》劇照
圖片來源:《春嬌與志明》劇照

無論Plan行程時同女朋友點樣鬧交,去到旅行時總係會好sweet。
可能係因為呢個行程,係兩個人經過無數次爭拗同遷就傾出黎嘅結晶。

嗌交位04 |「一個Plan晒」/「一齊Plan Trip」⋯⋯ 2 揀 1

有好多人都會將成個行程交畀一個人負責,但可能某啲地方佢根本唔想去,結果佢又唔開心,Plan行程嗰個又無癮。
其實一齊Plan旅行行程,都係一個互相瞭解對方嘅好方法~


Ig:BlueGodZi
專頁:http://www.facebook.com/BlueGodZi


下一頁:「千祈唔好帶女朋友去韓國玩鐵道自行車⋯⋯」

每次Plan行程都會同女友鬧交

Tags :
圖片來源:《春嬌與志明》劇照