黃秋生扮完《梟雄》拎視帝,前排又化身背包客住民宿,幫Airbnb拍廣告,一出街就大受好評。片中黃秋生獨遊東京目黑區,食買玩之餘,仲用Airbnb訂咗當地民宿,在庭院嘆啤酒,摺被又煮早餐,仲同屋主山田婆婆成為好友。學視帝話齋:「邊有人去旅行仲要自己落手落腳㗎?不過就係要咁,先至知人哋點生活㗎嘛。」

廣告拍得好唯美,個個睇完都話要去住山田婆婆間屋喎~ 但原來間民宿只係拍攝場地,係無得住㗎!由於視帝演技太好,相信仍不減大家衝去日本潮跟的意慾。而家即刻將廣告中嘅的三大景點起底俾大家睇!

01.目黑古色古香靚屋,原來唔係民宿!

黃秋生「入住」山田婆婆嗰間古宅,其實只係供租借的拍攝場地,住宿就免問啦~ 你睇唔出係假?話明視帝嘛!

由JR目黑駅步行前往約6分鐘,可以找到這間品川區的傳統舊屋,建於大正時代,佔地480坪,建築面積110坪。好可惜,這間「目黒ハウスご」並非民居,也不是Airbnb旗下可預訂的的住宅⋯⋯

事實上,你在Airbnb的官網上,也不會找到這個訂房介面,記者在Google map檢索得到的,只係秋生哥扮搵路的斜路,如果有興趣,可以按以下連結去睇睇Google Street View:〔山田婆婆片場@Google Map

舊屋的平面圖以及圖片,顯示出係只供出租的拍攝用場地:

目黒ハウス
場租:每小時¥15,000 / HK$954起
地址:東京都品川区上大崎2-8-20(由JR目黑駅步行前往約6分鐘)
網址:www.j-met.com

下一頁:同山田婆婆去河邊居酒屋(去到的!)

02.溫馨河畔居酒屋@品川區

無得住靚民宿都唔需要失望!片中秋生同山田婆婆去河邊居酒屋,食爐端燒玩埋自拍,間餐廳係真㗎~ 居酒屋位於品川河畔,昭和感覺十足,尤其必吃嗰度的招牌海鮮鍋,平均消費都只係每人¥5,000 / HK$310!

一龍屋台村
地址:東京都品川区東品川 1-1-11
網址:www.6230.jp

下一頁:目黑區二手潮店買結他

03.去二手潮店尋寶@目黑區

片中提到山田婆婆的鄰居秋子小姐教秋生彈日本弦樂三味線,為咗答謝佢,秋生行經一間二手店揀咗個支舊結他回禮。其實中目黑區一向多個性小店,相信此後又會多咗港人去「朝聖」。

位於東京目黑區的Moody’s 是一間充滿濃濃復古美式風格的古董店,店內擺賣著美國6,70年代的古董家具,不論是廣告招牌、吊燈,還是餐廳的舊沙發,在別人眼中沒用的東⻄,在這裡都被當作寶物般對待。每件古董都住了一個充滿故事的老靈魂,靜待著有緣人前來閱讀它的身世,若看對了眼,就把它帶回家吧。

Moody’s
地址:東京都目黒区目黒4-26-3
營業時間:11am-7pm
網址:www.moody-s.net

【同場加映】當一回棒球迷!

棒球是日本最受歡迎的國⺠運動,要感受當地日常,自然要親身到現場觀賽,為球員打氣,當一回真正的球迷。場內幾乎滿座,人人緊張萬分,一旦得分了,全場就一同歡呼拍和,熱鬧非常。一邊看著激烈的比賽,一邊喝著沁涼的生啤酒,以最近距離體驗地道文化,就給自己一個任務﹣﹣盡情投入和吶喊吧!(圖片來源:airbnb)