好多人問我京都之旅住邊間酒店,其實我今次冇住酒店,因為紅葉季節嘅京都酒店係貴到痴線(起碼 4 位數字 1 晚!),我身為窮苦大眾住唔起呀!

〖價錢〗

所以最後揀咗 Airbnb 超細間 apartment,只係需要 $1,286 就可以 2 個人住 4 晚,即係平均每人每晚只需要 $161


〖位置〗

咁平嘅價錢當然有好多不足之處啦,首先距離京都站都頗遠,撘巴士需要 30-40 分鐘車程,但起碼附近有巴士站同可以利用京都巴士一日卷,慳返唔少車錢!同埋好彩附近都有景點。

〖房間面積〗

第二個不足當然就係勁細啦,可以見到畫面有 2 個床舖,但攤開舖完之後係會冇晒位?而且仲冇電視睇?但係佢有獨立廁所,即刻加返分(因為本人唔係好鍾意 share 廁所),而且麻雀雖小,但五臟俱全,有電磁爐煮嘢食同有洗衣機洗衫(不過呢啲我都用唔着?),host 仲準備左杯麵飲品比我哋(好貼心呀)!

〖衛生問題〗

輪到最關心嘅衛生問題,放心好乾淨,被舖係會有毛粒,但 4 晚都冇出現㾗癢徵兆,晚晚一秒訓著? 而且雖然住 1 樓,但完全冇嘈吵聲音!

〖總括嚟講〗

以咁平嘅價錢,呢間 airbnb 真係性價比高,好開心第一次住 Airbnb 就有一個咁好嘅體驗!?

網友點評:

  • Bat Tam:我暑假住東京 6 日都係 1000 HKD,環境都唔錯,又近 Metro。Airbnb 都幾完善下,同埋搵 D 多好評既就通常都無問題(5/12)
  • Rick Hui:每人每晚只需要 $161 都有呢個質素算唔錯,之前我係京都住過果啲飯店 $2XX 一人房一晚,又要 share 廁所/ 浴室,房又有陣味又污糟隔音又最差,但係飯店到京都車站都係 5-10 分鐘步行距離(5/12)
  • Ta Y Lam:Airbnb 初體驗第一晚以失眠黎留下深刻印象。係我問題,太攰。九點幾十點就訓咗。十次咁早訓,有十一次都一定兩三點就醒?(6/12)