關西攻略 杜如風 今集來到日本最受歡迎的旅遊城市 — 京都。京都之所以咁出名係因為喺呢度大家可以體驗到日本傳統嘅一面之餘,又可以試到好多新事物。今集杜如風就帶大家去試最 classic 的和服體驗之餘,仲可以變身做忍者;去埋神社求姻緣,兼食噴火拉麵!即刻睇睇今集的介紹啦:

1) 指定動作著和服:レンタル岡本

相信10個有9個去京都的女性,都會一試和服體驗,著住和服去行京都。離清水寺只有100米的レンタル岡本,是擁有180歷史的和服店,超過1,000款男女裝和服可供選擇。呢間最大嘅優點係近清水寺,大家都知著住對屐有幾難行架啦,所以近景點絕對係好重要嘅因素!而且呢間最低3,000円已經可以租到一套,價格都算親民,不過款式就少啲。

レンタル岡本
地址:京都市東山區五条橋東六丁目546-8
交通:京阪清水五条駅步行約15分鐘/京阪祇園四条駅轉乘207號巴車,於五条坂站下車,步行約5分鐘/JR京都駅轉乘206號巴車,於五条坂站下車,步行約5分鐘
網頁:http://www.okamoto-kimono.com/

2)遊京都指定地:清水寺

要數京都著名景點,清水寺一定榜上有名,秋天的清水寺仲有漫天紅葉包圍,帶多幾張SD Card都唔夠影呀!而清水寺出名嘅除咗舞台,仲有求姻緣好靈嘅地主神社。

清水寺
地址:京都府京都市東山區清水一丁目294
交通:JR京都駅或京阪七条駅站轉乘206號巴士,於五条坂站下車,步行約10分鐘
網頁:http://www.kiyomizudera.or.jp

3) 守護你的戀愛運:京都地主神社

日本神社眾多,供奉著不同的神明,女性最最關心的愛情守護神,就供奉在京都地主神社。善男信女想得到戀愛神明的祝福,最簡單一定是買一個戀愛御守,隨身掛著就可以了,記得信者得救!京都地主神社的御守,其實有結緣的意思,結人緣不但指加強戀愛運,擴闊社交圈子一樣有得益。

呢度有兩舊戀愛石,傳說話如果你可以合埋眼直線咁由一舊石行到另一舊石就會有姻緣,所以現場不時會見到有女仔喺度合眼行,而旁邊就會出現一班朋友指示佢點行,勁好玩!
京都地主神社
地址:京都府京都市東山區清水一丁目317
交通:JR京都駅,近鐵京都駅乘206巴士,五条坂下車,步行約10分鐘
網頁:http://www.jishujinja.or.jp/

4)京式名品料理 :日月庵

在京都搵食一定要試京都出品的豆腐,今集杜如風到訪的京式懷石料理店日月庵,主打京都食材,包括有京都出品的豆腐,以及京都盛產的蔬菜。懷石料理之中的豆腐料理有齊豆腐火鍋、煮物、壽司、小菜等。雖然是豆腐料理,豆腐的味道香濃幼滑,又有蔬菜,魚肉配搭,食少一餐肉都唔怕啦。

京都豆腐出名又濃又滑,唔使點任何醬料已經好好味,豆腐煲整出嚟嘅腐竹都超好味!
日月庵
地址:京都市東山區坂二丁目232
交通:京阪電車五条駅站步行約20分鐘
網頁:http://www.nichigetsuan.com/

5)小心!噴火拉麵:めん 馬鹿一代拉麵

一碗拉麵可以有咩玩法?在めん 馬鹿一代拉麵店就有創意新招:噴火!師傅把蔥拉麵送上枱時,會淋上超高溫的熱油,即時變成噴火拉麵!噴火拉麵夠搶眼,安全至上一定要靠後避一避!

為免燒親頭髮,所以要求客人一定要紮起啲前面啲蔭!

更多資訊:京都噴火拉麵餐廳幾錢碗?食客「4 個唔准」多規矩!

めん 馬鹿一代拉麵

地址:京都市上京區南伊勢屋町757-2 佐々木ビル
交通:東西線二條城前站,在二條城後方
網頁:www.fireramen.com

6) 定番手信之選:SOU SOU

京都手信之選除了食之外,要認識一下SOU SOU的布織品了!SOU SOU的布織品取材自生活常見的圖案,例如數字、海浪、花朵等,布紋和顏色都是京式風格,非常有代表性。由小物至衣服,家品都可以用到SOU SOU的製品,下次去京都買手信就多一個必買item啦。而今次杜如風就推薦忍者鞋同足袋,舒服同美觀度都爆燈!