去韓國天天都有新美食出現,真係追都追唔晒!今次編輯就發現近期首爾人都將一條外型看似惡魔的超邪惡熱狗相放上 Instagram!

原來係購自以下呢間位於首爾往十里站 6 號出口的Monster Hot Dog,自從去年中開業後,其醬爆熱狗相開始陸續進佔 Ig。

2016年佢地更推出新產品 Mozzarella 芝士熱狗,見到廣告中的拉絲真係流晒口水!

Monster Hot Dog 몬스터핫도그

地址:首爾往十里站 6 號出口
營業時間:12:00pm - 11:00pm
*不設堂食

延伸閱讀

首爾往十里站任食海鮮燒烤

首爾一人遊美食攻略

八色五花肉 弘大1號店食記

最新的韓國入境要求詳情?

韓國宣布即日起至2月底,所有來自香港及澳門航班必須使用仁川國際機場降落, 即睇:韓國入境最新要求限制。在入境日本前,建議也可買定韓國電話卡,部分更有通話功能,以及選定心儀酒店

韓國首爾有什麼好玩推薦?

首爾美食多籮籮,即睇美食推介,而醬油蟹絕對是其中一樣必食美食;一人旅遊到首爾不知到哪覓食?大可到訪首爾可以一個人用餐的人氣獨食餐廳。玩樂方面,滑雪是不可錯過的活動,5大滑雪場適合新手一日遊,亦可到樂天世界大玩遊樂設施及韓服體驗。另外,也可用幾日時間到釜山玩返轉,即睇首爾去釜山交通懶人包。準備到首爾賞櫻花的大家,可預先一看首爾櫻花預測及賞櫻地點推介