有次同女朋友去台中,行程有兩日一夜喺清境渡過,清境有咩玩啊?好簡單三個字!『食紙、餵羊、睇日出』

女友有「挽嘢癖」全程拿着沒用紙盒

食紙嘅意思係,清境有一間用紙皮作主題嘅餐廳叫紙箱王,入面嘅佈置連張凳都係用紙皮砌成。起初聽女朋友講,餐廳最特別就係佢用紙盒砌成嘅飲品,仲有條繩可以拎走飲…

少女妳太年輕了,佢一直期待要試嘅紙盒飲料,其實只係用紙盒裝住包普通嘅紙包飲品…

「喂!你唔好啜晒包嘢飲啊!我要拎走飲啊!」女朋友堅持想拎走。
「口渴啊大佬!」

佢有種「挽嘢癖」,平時對爆谷無咩興趣嘅佢,次次去迪士尼都會買一個可以揹住嘅爆谷,佢話咁樣先夠融入氣氛喎…

但去清境,挽住個紙箱,又係咩玩法呢?!

遊客亂餵羊、執羊毛當寶

到達清境第一日,我同女朋友去咗青青草原餵羊咩咩,相比起之前大坂餵鹿,啲羊對我買返嚟餵嘅食物無乜興趣。(不過老實講,鹿仙貝賣相又真係吸引好多,我見到都忍唔住咬咗一啖)

入到去園區,就知道點解啲羊會對旅客咁冷淡…

我眼見有好多小朋友,可能父母唔畀佢哋買飼料,但佢哋又想餵,於是唯有執起地上面疑似飼料嘅東西去餵羊。

食跌咗落地嘅飼料會唔會肚痛我唔知!但我好肯定,好幾次小朋友執起啲羊屎畀隻羊食…試問身處喺咁大塊翠綠嘅草原,隻羊又點會食自己啲屎呢?

另一樣奇聞就係,當睇完剃羊毛表演之後,有一群大媽大叔,好似有金執咁衝上台搶地上嘅羊毛碎…

一個大媽手上拎住一小束羊毛話:「這個是真羊毛!很貴滴!」然後高興袋入背囊。

我唔知呢一小束羊毛,可以做到啲乜,不過見到大媽嘅燦爛笑容,係精神嘅。

捱眼訓看日出 被迫與司機聊天

第二朝,終於輪到嚟清境嘅主要目的,就係上合歡山睇日出!

一向都唔知醒嘅女朋友今次天未光就自動彈起身,雙眼發亮咁催促我換衫準備,換好衫等導賞團嘅司機嚟民宿接載我哋上山。

導賞團一行四人,同行有另一對香港情侶,由於車頭座位未有人坐,女朋友一句:「你男人你坐車頭!」

起初我諗住車頭位置鬆動,上車可以舒舒服服訓返覺,點知惡夢就係咁開始!

一上車,司機就好熱情咁打招呼,問我哋邊度人,一聽見香港佢就問「香港人是不是很少說話?」 司機仲話每次載親香港人都一定訓覺,但其他國家嘅人就會影相同傾計。

唔!其實嗰一刻,我都好想訓覺…

「不會啊~我們都喜歡聊天~」車後另一對情侶咁同司機講。

一路上,司機熱情講解景點歷史,分享佢工作嘅趣事。起初成車都有講有笑,但唔夠十五分鐘,後面開始靜晒無乜反應,我擰轉頭一望,頂!全部瞓晒覺!

我當下有種被背叛嘅感覺…

「剩你囉~」司機同我講。
「嘿嘿…」我笑住回應。

於是,我就一邊抵抗住睡魔侵襲,同司機一直傾計,直至到達合歡山睇日出嘅位置。

凍到笑容僵硬 影相像「癮君子」

落到車,眼訓喺一瞬間完全消失,因為…
好凍!

但強悍嘅司機勺住支煙,深邃嘅眼神望住遠方,同我講:「今天會有日出!我保證!」

結果等咗三十分鐘,太陽果然慢慢喺前方冒出,火紅色嘅光將天際照亮,就好似小說入面嘅場景描述咁令人嘆為觀止!

我同女朋友影咗好多相,但因為實在太凍,我又抵死著唔夠衫,結果每幅相都笑容僵硬,成個日出下嘅癮君子咁…

日出太難忘 女友要encore

「好大個咸蛋黃啊!估唔到日出真係咁靚,我第一次睇日出咋,你以後都唔准陪第個睇日出㗎!」女朋友可能上山時訓飽飽,非常之咁精神。

「梗係唔會啦,我對呢次睇日出嘅體驗都畢生難忘!」

「不如呢,我哋去唔同嘅國家睇日出吖,每年睇一個,好無啊?~」

我聽到後當堂虎軀一震:「但係香港日出我哋都未睇,咁快睇其他國家,會唔會急進咗少少呢?」

「你講得啱啊!返到香港搵日就去睇香港日出!好嘢!」
「我唔係咁嘅意思啊…」

女朋友懷住興奮嘅心情上返車,然後安祥咁訓到落返山先醒…
而我,就繼續陪伴住司機傾計。

千祈唔好同女朋友去合歡山睇日出,因為望住個太陽徐徐升起,因為太凍女朋友攬到你好實,成個感覺實在太浪漫,你哋將會有一個畢生難忘嘅經驗。而好有可能…

從今以後,你女朋友就會不斷追求去唔同地方睇日出!

當然,為咗製造更多美好回憶,你都好願意抵受住寒冷加睡魔侵襲陪佢去!

 

下一頁:千祈唔好帶女朋友去韓國玩鐵道自行車