平時去港島區不外乎都係返工,假期就逛商場。秋天嚟到,週末悶悶地又唔知做咩好?其中一個選擇就是行山。普遍人都有錯覺,認為行山一定要去新界或者離島郊區。今次,就為大家介紹位於港島登山路線,以後就唔使過海都能夠享受到行山的樂趣。再加上有行山達人ckchan既教路,就可以輕輕鬆鬆出發登山啦!!

1. 散步式- 大潭水塘

呢條線慢慢行都係兩粒鐘,其實都係當行路咁行,一開始係鍘魚涌A出口出黎後轉右,行到天橋底就見到起點。

 

行一陣就上到半山咁高。完全唔辛苦。

行到一半會見到個亭,可稍作休息。之後轉右就開始落山啦!

更多資料:港島散步~大潭慢慢行

 

2. 最南端- 鶴咀

由鶴咀出發行上山,成條步行徑都係沿住海邊,所以沿途都有海景睇。每行一段路都會有景點可以參觀影相,全程大約兩個鐘,就算新手行都不會太吃力。

沿途有海景睇,真係行都行得輕鬆好多

燈塔是傳說中的觀星勝地,如果大家夠大膽,夜晚可以留低觀星,都幾浪漫。

燈塔的另一邊是保護區,入面會有一條化骨龍標本,大家可以休息影下相

保護區好近海邊,每次行近崖邊大家都要小心,唔好睇漏眼呀!

更多資料:港島短線團~鶴咀

 

3.輕鬆行-山頂

上山頂好多人都會選擇搭纜車,下次不如就嘗試自己行上去,引用高登的一句諺語:其實唔難!從纜車站走上去,大約個幾鐘就到,有時間的話不妨試試。

沿路會經過纜車站的分站,每個站也有記載一些歷史,比總站更有特色。

沿路上可看到山頂很多有特色的建築物,而且周邊都很少人,可以靜靜觀賞。

維多利亞的景色就在你眼前,行上去是很有滿足感,因為整段路都只是向上行,無窮無盡,上到山頂看見維港風景,已經很滿足了。

更多資料:行上山頂 其實唔難!

 

延伸閱讀

【秋天好去處】香港登山路線推介:城門水塘4款玩法

【香港秋冬秘景】大東山以外⋯⋯紅葉、芒草與蘆葦草

【擁抱芒草海】上大東山前必須知道的10件事(2015更新版)