每次去旅遊都會將自己扮得靚靚才出門,但你又有沒有留意到當地人的衣著其實有特別意義呢?早前ViuTV清談節目《Trip精》邀請了時裝設計師 Ivan ,跟大家分享他在各地旅遊時經歷的趣事,更在節目中講述他發現的韓國人衣著潛規則,一起來看看吧!

撰文:Fiona | 資料來源:ViuTV《晚吹 – Trip精》 | 圖片來源:ViuTV、Reticella.co.kr

01 | 韓妹愛著高領衫,係有原因的

近年街上很多人都穿高領衫,一年四季都會看到它的蹤影,因為高領衫穿起顯身材又有氣質。但你以為韓妹著高領衫真的咁簡單?少年你太年輕了!

嘉賓爆料,其實穿高領衫是因為可以在裡面僭建,加很多墊都不會被發現!

02 | 口罩顏色背後都有特別意思

走在韓國大街上會見到很多人戴口罩,但原來口罩都不可以亂戴!在韓國戴黑色口罩是很平常的事,只是潮流的一種,大家可以放心戴。

你以為戴白色口罩就冇事?在韓國戴白色口罩的,其實是剛整完容!

03 | 韓國夜蒲: Oppa們最愛掉紙巾

去韓國clubbing嘅一大特色就係迫,好迫,迫到人貼人。另外仲會成日見到人掉紙巾,其實係咩意思呢?掉紙巾表示自己有錢可以嘥,係炫富嘅一種表現,不過就真係唔太環保喇!

另外,喺韓國clubbing 會發現oppa 們都會比較進取主動,好多時會主動作出身體接觸。萬一想拒絕又應該點做?只要表示自己唔係韓國人而且唔識韓文,大部分 oppas 就會知難而退。

聽完是不是很驚訝呢?下次去韓國可以留意一下,免得被當地人誤會啦!

下一頁:ViuTV 《Trip精》 喜愛夜蒲各國大不同

最新的韓國入境要求詳情?

韓國宣布即日起至2月底,所有來自香港及澳門航班必須使用仁川國際機場降落, 即睇:韓國入境最新要求限制。在入境日本前,建議也可買定韓國電話卡,部分更有通話功能,以及選定心儀酒店

韓國首爾有什麼好玩推薦?

首爾美食多籮籮,即睇美食推介,而醬油蟹絕對是其中一樣必食美食;一人旅遊到首爾不知到哪覓食?大可到訪首爾可以一個人用餐的人氣獨食餐廳。玩樂方面,滑雪是不可錯過的活動,5大滑雪場適合新手一日遊,亦可到樂天世界大玩遊樂設施及韓服體驗。另外,也可用幾日時間到釜山玩返轉,即睇首爾去釜山交通懶人包。準備到首爾賞櫻花的大家,可預先一看首爾櫻花預測及賞櫻地點推介