text:生活時報Miss Sunny

(Presented by SK-II)

現代人去旅行的重要任務當然是影相呃like,仲要帶勁多衫好似行show咁。話說月頭撲到last minute平機票飛首爾玩濕身夏祭加水上樂園,掛住襯十幾件泳衣,搞到最後又冇時間又冇位放護膚品,膽粗粗將枱頭平時少用嘅護膚品掃落袋,不過誤打誤撞,剩係帶咗幾樣救命產品。依家同你哋介紹下我呢次旅程先。

Day 1-落機要保濕:自製神仙水mask

好鍾意去旅行,但好憎搭飛機。主要原因係機艙內的濕度得0-20%,次次搭完都覺得皮膚啲水分被抽乾。尤其是今次搭凌晨機,落機後返到酒店,望一望塊鏡,嘩!啲紋浮晒出嚟,個樣殘到自己都驚。

此時此刻,最好當然係敷個保濕急救mask,但打開行李箱就發現,我.根.本.冇.帶.面.膜。不過又命不該絕,竟然化妝袋暗格有一小袋壓縮面膜紙,應該係上次去日本用剩的。於是將神仙水狂倒落面膜紙度,自製一個超保濕神仙水mask。敷完後,真係乾紋變到冇咁明顯,化妝嗰陣都冇咁浮粉,成功可以影到呃like相。睇番原來神仙水含有90%王牌成分PiteraTM。所以,今次真係終於知點解叫佢做神仙水。神仙水,喺旅程的第一個晚上就救我塊面一命!

Day 2-曬到又紅又乾,急救小撇步!

行程第一日,即去京畿道水上樂園Caribbean Bay玩樂園於上年新開張的巨型滑水梯Mega Storm。刺激完試埋個19米垂直Tower Boomerang Co滑水道,排下隊又玩下咁,基本上曬足成日。雖然話做足防曬措施,但返到酒店就發現啲皮膚又紅又乾。

呢個時候,皮膚處於一個好脆弱嘅狀態,唔建議用任何美白產品。所以,第一樣要做嘅,就係——紓緩。正所謂,呃like相唔易影。要喺有限嘅資源達到最大目的,突然諗起聽人講過神仙水入雪櫃仲正,於是試下啦!沖完涼後,用雪凍咗嘅神仙水沾濕化妝棉,然後敷臉上泛紅皮膚5分鐘。用完之後,皮膚冇咁乾,又冇咗痕嘅感覺,即時保濕、急救效果一流。雖然會用咗好多神仙水,不過喺呢個時候不能再慳啦!

Day 34-狂食後遺症

玩完水上樂園,第三日開始進入瘋狂食嘅階段。其實係癲嘅,一日之內食咗一次炸雞一次韓燒再加一次醬蟹。可能實在食得太過分,夜晚返到酒店開始覺得有啲喉嚨痛。加上間酒店麻麻哋,晚晚都瞓得唔好,所以第二朝起身就發現連啲皮膚都暗啞乾燥兼有少少想爆瘡咁。喂,今日本來係諗住去南山塔影靚相的,咁依家點算先?

望一望個袋,都係攞番支神仙水出嚟救命。直接倒咗啲神仙水落化妝棉度,然後輕拍塊面,再用神仙水沾化妝棉敷嗰粒我超驚會爆嘅瘡度。敷完之後,粒瘡好似又冇咁紅。經過呢次之後,我發現懶人旅行必備神物——SK-II神仙水。呢次旅程幸運地掃咗佢落袋,解救咗我皮膚喑啞、乾嘅問題。經過呢次之後,佢變咗我嘅must-have item。

Save