睇櫻花唔一定要去日本,去台灣睇一樣得!在台北市,一片粉紅色櫻花已含苞待放,而為左迎接賞櫻季節的來臨,台北市政府特別推出「賞櫻專頁」比一眾市民同遊客,列舉150幾個台北市賞櫻景點,等市民可以即時掌握花況,趁住假日去影下相呃下like,都幾貼心!

 

哩個「賞櫻專頁」資訊都幾全面,除左可以清楚查詢台北市邊度可以賞櫻外,仲有埋開花預測時間、櫻花數量、種類,以及目前開花情況。

根據專頁顯示,首推賞櫻地點有平菁街42巷、陽明公園櫻花林區與北投區大屯里,其中擁有45株寒櫻的平菁街42巷,目前開花情況已達40%,預計即日起至2月上旬都係賞櫻最好時間,至於台北市其他風景區櫻花開花預測就可以上「賞櫻微旅行」官網查詢啦!賞櫻專頁: flowers.taipei.gov.tw/Sakura/

出發台北旅遊前要有什麼準備?

當然要了解清楚台灣開關的最新入境規定!其次就是買機票,編輯親身為大家體驗中華航空與長榮航空,比較兩者的環境、食物及空姐的服務。最後就是要決定酒店住宿,即睇:台北酒店推介

台北有什麼必去景點?

到台北絕不容錯過台北夜市,當中推薦寧夏夜市、饒河夜市等8大夜市掃街;也可參考台北自由行3日2夜,去勻所有必去景點!