空姐面試 心得!如果你已經成功通過小組面試,恭喜你!但唔好開心得咁早~ 單獨面試先係最終淘汰賽!可以話一對一面試比起小組面試更加困難,因為喺一對一(甚至一對二)情況下,你嘅所有一舉一動、每一個微表情都被考官睇得清清楚楚!想知應該點準備?等我呢個過來人畀啲貼士大家啦!

01)儀容要整潔、平實

成日都見到有女仔打扮得花枝招展咁去面試,其實係多餘嘅,話說我當年連頭髮都冇紮起,只係化咗個淡妝。航空公司唔會太care 你識唔識化妝、紮髻,因為請你之後就會有相關培訓。反而佢哋著重嘅,係你嘅言行舉止、面部表情等,所以笑容永遠重要過妝容~ 男仔就記得唔好gel到個頭太浮誇,同埋記得剃鬚。一般而言,只要你畀人感覺乾淨、整齊、莊重就OK了。

02)準備好你的自我介紹

首先係切勿死背,慢慢講,表現你良好嘅溝通能力。另外你需要有心理準備,考官好鍾意根據你嘅自我介紹去問你延伸問題,例如我當年提到自己有去過水上樂園做暑期工,考官就問我喺呢份工入面令我最深刻嘅係咩。我建議考生可以先講一個簡潔嘅自我介紹,然後喺適當時候作出補充,唔好一輪嘴講晒,咁就唔會被考官覺得你講嘢太過滔滔不絕。另外,你可以喺答問題時輕輕地加入自己嘅性格優點(例如係有耐性、有同情心),咁就可以好自然咁表現自己嘅長處啦~

03)表現實際,切勿空談夢想

聽過有唔少面試失敗嘅考生被問到點解想做空服員時,回答:「This is my dream。」 嗯…… 其實你話畀人知做空服員係你嘅夢想問題唔大,但要小心你會唔會畀咗interviewer 一個空有夢想、不求實際嘅印象。老實講,今時今日空服員工作唔容易,起薪點唔高、要受客人氣、要體力勞動,亦都唔係班班機有得去巴黎、馬爾代夫。個人認為如果考生能夠表現實際,令人覺得你有心理準備去應付空服員日常工作,會比「因為做空服員是夢想」更加impressive 。

04)讓考官知道你對空服員工作的了解

要說服interviewer 你係一個適合嘅人選,你就要話到畀人知你明白份工嘅要求。如果你一味話因為做空服員可以免費環遊世界、可以扮靚靚返工、可以識機師,sorry,門口喺你後面,interviewer會好快請你離開。奉勸各位準備面試嘅朋友,先了解一下空服員嘅日常工作,包括唔好嘅一面都需要了解,等interviewer知道你有心理準備面對做空服員唔美好嘅一面(例如係清潔廁所、被客人鬧、假日要離開香港等等),表現你思想成熟嘅一面,唔係玩玩下。

05)態度誠懇 Be passionate!

最後係你表現出嘅態度,我成日都話「心態決定境界」,唔係吹水㗎~ 航空公司競爭激烈,最能夠影響航空公司形象嘅,就係佢哋嘅前線員工。唔知你哋有冇留意國泰航空嘅廣告slogan「Service Straightforward from Heart」?意思就係指佢哋員工服務由心而發,姑勿論國泰服務係咪真係咁好,佢哋請人時,都一定會想揀啲態度真誠嘅考生去配合公司形象~ 記得要畀人一個態度誠懇嘅感覺呀!

說到底,一間商業公司請唔請你,佢哋比較重視嘅,一定係你可以畀到啲咩公司,而唔係公司可以畀到啲咩你~ 聰明嘅你,一定明我講咩嘅~ 如果你喺去面試之前睇到我篇文,恭喜你呀!因為你已經成功咗一半!加油啦!


Btw,感謝讀者支持,我個 page 開咗唔夠三個月已衝破 4,000 likes…… 要繼續支持我啊!❤

fb: 兼職空姐姥姥