環亞 Plaza Premium Lounge 在香港國際機場又有新貴賓室開幕,目前只是在試業營運階段,尚未正式營業,仲未有好多人知,趁住人少少唔使排長龍,快啲睇下全新環亞 Plaza Premium Lounge 有咩特別啦!附加貼心 5張免費入lounge 信用卡推介。

text & photo: Cynthia

免排隊!非常近舊 Premium Lounge

全新Plaza Premium Lounge在機場一號客運大樓南面離境層六樓, 鄰近1號登機閘口,從現有Plaza Premium Lounge (East Hall) 行多20步就到(在舊Premium Lounge與國泰航空寰宇堂之間),完成保安、出境檢查後,3分鐘即可抵達,十分方便。

暫時未被攻佔 環境舒適寬敞

相比起舊lounge,新lounge 明顯較為寬闊,人流亦較少,可以容納約200名旅客。唔想去舊lounge同人迫,不妨考慮行多兩步去新lounge啦!

暗黑新lounge 更多私人空間

新lounge 24小時服務,內裡有舒適的座位區、商務中心、Wi-Fi 上網、充電插座、電腦工作站、航班資訊顯示系統、淋浴間、私人休息間、專人按摩服務,以及一系列的美食,與舊lounge相若,但就有更多私人空間的座位,可不受其他旅客打擾在此工作或休息。

3間淋浴室 免費可以用

貴賓室內設有3個淋浴間,免費可以使用。不過要即場登記排隊,記者朝早8點入到lounge,登記已排到10點,記得預留充足時間!如果飛長途,沖個涼先上機會舒服好多。

早餐有魚蛋河 食物選擇多

新lounge的同樣是自助形式,在不同時段提供各款中西式早餐、沙律吧、精選餐湯或湯麵、輕食及甜品等等,仲會有大家最愛的魚蛋魚片頭湯河!留意!魚蛋河只在每日7-9:00am 供應!

最可惜冇咗樽裝水

不過新的Plaza Premium Lounge,冇咗大家最愛的樽裝水,取而代之的是自助飲水機,旅客可以自備空瓶添加冷熱水,但雪櫃入面的飲品依舊有多款選擇。

留意!東翼舊貴賓室 即將關閉

至於原有東翼的Plaza Premium Lounge,將於今年稍後時間關閉裝修,以推出其他餐飲服務。想keep住update新貴賓室的資料,可以留意官網!

網址:www.plaza-network.com

免費入lounge 5張平民信用卡

大家最想知的,當然是如何可以免費入到新lounge啦!不少信用卡都可以入lounge,門檻最低(申請要求年薪$300,000以下)的包括以下5張:CX美國運通信用卡(銀卡、綠卡)、滙豐銀聯雙幣鑽石信用卡、交通銀行白金Visa卡、上海商業銀行銀聯雙幣鑽石信用卡,另外申請要求較高的例如花旗PremierMiles Card、中銀Visa Infinite卡等等亦可免費入Lounge,只要出示登機證及信用卡,就可以免費入去喇!

信用卡 使用貴賓室條件
美國運通國泰航空信用卡 一年內可免費使用2次
美國運通國泰航空尊尚信用卡 無限次使用(可另申請Priority Pass會籍,於會籍年度內免費享用4次)
HSBC銀聯雙幣鑽石信用卡 一年內可免費使用3次(必須使用日前1-30天網上預約,名額100)
網址:www.unionpaypremium.com.hk/loungebooking
上海商業銀行銀聯雙幣鑽石信用卡
交通銀行白金VISA卡 全年簽賬滿指定金額,可免費使用3-8次

但要注意的是,每張信用卡都有入lounge的配額,就算同樣是環亞貴賓室,入咗一個lounge就會扣掉一次服務限額,而交通銀行雙幣鑽石卡同滙豐銀聯雙幣鑽石信用卡,一日最多只可以入lounge一次,記得揀實一個lounge入啦!