旅行地雷 有 2 個!

第一,做父母嘅,千祈唔好帶小朋友去旅行。


第二,做仔女嘅,千祈唔好帶父母去旅行。

細個第一次去旅行,屙嘔痛肚樣樣齊

我人生第一次旅行,係我七歲嗰陣,屋企人帶我去新加坡。雖然當時我仲係好細個,但一直到而家仲係記憶猶新。

飛機上扭計、坐車暈車浪、食唔慣外國嘢屙嘔痛肚、酒店生暴床唔肯瞓覺……

所有帶小朋友去旅行嘅麻煩嘢,我都喺旅程中做到足晒,我唔知屋企人會唔會好後悔帶咗我去,但的確,對我嚟講嗰次旅行真係好開心。

仲記得一到達新加坡我就開始發燒,阿媽照顧咗我全晚,周圍搵藥房買藥畀我食。

當年係廿幾年前,好少有人會自由行,但阿爸有朋友住新加坡,所以我哋一團十幾人決定自由行唔跟團,個個見住我病,惟有將水上活動延後。

幸好,可能係心情太亢奮,第二日參觀咗幾個動植物園,我就退咗燒。大約玩咗幾日,一行人租車由新加坡去馬來西亞,坐成八個鐘車,我即時暈車浪嘔咗幾次……

爸爸一句深刻的說話

到達馬來西亞當晚即時上咗去雲頂高原,由於我唔入得賭場,父母只好陪住我去玩隔籬嘅遊樂設施。

我最深刻嘅係,臨走嗰日有個朋友同我阿爸講:「一早叫你唔好帶小朋友嚟啦,玩少好多嘢!我就將個仔畀咗佢婆婆湊住先,次次去旅行我都係咁㗎!佢咁細個,去完都冇記憶啦!」

我阿爸答佢:「我理得佢大個記唔記得吖,但至少我記得呢次帶咗個仔嚟,一家大細去旅行,不知幾開心。」

其實阿爸個朋友講得冇錯,帶埋小朋友去旅行真係好辛苦,尤其遇着我呢類咁難搞嘅小朋友。

相隔咁多年,有時同屋企人食飯,講起旅行就一定會講番呢次新加坡之旅。如果有機會,我好想同番阿爸個朋友講:「我記得!仲記得好清楚添。」

計劃了一個被父母嫌棄的行程,但⋯⋯

亦因為呢次經歷,我發誓大個咗搵到錢,一定會帶屋企人去旅行。

不過我必須誠實,每次帶父母去旅行,去到當地都會鬧交……

去韓國阿媽唔鍾意shopping,寧願坐喺咖啡店休息。

輪到食飯仲麻煩過港女,日本又嫌食飯太貴、韓國嘢唔啱口味、台灣太多炸嘢、泰國樣樣都辣、外國餐唔啱、中餐可以留喺香港食……

而我老竇就有交通恐懼症,行遠少少去車站就開始黑面,途中不斷喺我耳邊講:「唉~跟團咪唔使煩囉。又要自己買車票,又要轉來轉去……」

我每次為咗計劃一個適合父母嘅行程,花咗好多心血。但到頭來,就係被父母嫌三嫌四,有時真係幾嬲。

不過諗深一層,以前嘅我咪又係咁麻煩,父母都一樣帶我去旅行啦。再加上,我相信呢啲回憶,對父母同埋我嚟講,都係咁珍貴。