上集講咗喺里約巴士站被老笠的不愉快經歷……

唔開心係時候放低,里約始終係個難以忘懷的美麗城巿,一於講返啲開心嘢!如果話最富色彩嘅節日係印度 Holi Fest,咁世上最Colorful嘅樓梯一定喺里約熱內盧!點解?睇個背景就知啦!

浪遊南美專頁:http://bit.ly/Q819oJ
浪遊巴西專頁: http://bit.ly/1kV9mHW

狼之的背包:https://www.facebook.com/auo.page
狼之blog:http://leechunheifrancis.blogspot.hk/

森巴樓梯街 (Escadaria Selarón) 總共有215級,級級都用咗紅、藍、黃、綠瓷磚做背景,遠睇好似成支巴西國旗咁,當眼到爆!不過除咗有豐富嘅顏色,樓梯亦象徵著里約是個富多國色彩城巿。行埋去細睇每格瓷磚碎片,都係獨一無二,你會睇到不同地方文化,或者各個城市的地標、名人,例如馬德里為食熊仔、 紐約自由神像、巴塞隆拿法林明哥舞及澳洲國寶袋鼠Baby等等,淨係影相、考究係邊個地方都用咗你幾粒鐘。

樓梯嘅瓷磚都有數以幾百計!

阿根廷的小保加球隊

巴塞Flamenco dance

【一磚一瓷打造Master Piece】
呢條咁靚嘅森巴樓梯係由一名智利藝術家Jorge Selarón 一磚一瓷打造出來的!起初佢只不過想修葺好佢屋前的幾級樓梯,用上藍、綠、黃三色 (巴西國旗顏色) 的瓷磚碎片,慢慢地就變為了興趣,搜集更多破舊的瓷磚、陶瓷及鏡子。久而久之更出動到國外,搜集世界各地代表性瓷磚,組成另一幅世界拼圖,所以你先會見到柏林呀、阿拉斯加咁多唔同地方。而Jorge的藝術品當然受到各人欣賞,成為了里約的地標及用作2016年奧運宣傳。不幸的是他於2013年1月離開了,未能欣賞世界盃及奧運盛事!

澳洲 ICON 袋鼠

點少得巴西國旗呢?

連附近鄰居的門口都同「樓梯街」打成一片!

南美的攝人色彩,點止咁少,森巴樓梯街只不過係其中之一!想知狼之心目中仲有咩Pick,可以Click入《浪遊南美》特集,睇Backpack南美攻略或南美旅程的奇人趣事!

森巴樓梯街 (Escadaria Selarón)
地址:Manuel Carneiro street, Rio de Janeiro, Brazil
交通:乘地鐵至Praca Onze站,步行約10至15分鐘至Lapa區域;或乘坐往Lapa之巴士。