關於BNO如何續領,GOtrip早前曾經整理出【 BNO 續領備忘 8 問】懶人包,點擊率一直高企,事實上,類似的備忘說明,紅遍每個旅遊新聞平台。似乎大家都好想拎多個護照傍身!

大概是坊間查詢持續攀升,英國政府亦回應市民訴求,於官方網站整理出申請英國國民海外(BNO)護照的備忘文件,兩頁紙解答申請者的提問,而且仲係正體中文版本!包你唔明睇到明!

不過,參考文件並無解答一個最常查詢的FAQ,就係 :

「 細個無拎,仲可唔可以申請到?」答案係:「無咯!」

但假如你曾經申請過,只係遺失咗,就可以參考返之前我哋製作嘅【 BNO 續領備忘 8 問】懶人包嘞!

 

背景資料:由2013年12月10日開始,申請及續領BNO不再經英國駐港總領事館辦理,需要直接在英國政府網頁填寫資料,加上網上信用咭繳費,再將所需文件寄到英國皇家護照辦事處,需時大約4星期;

續領費用:成人 32 頁護照£83(另加郵遞費用£19.86)/ 約HK$1,255; 48 頁護照£91(另加郵遞費用£19.86)/ 約HK$1,353

文件節錄: