話說有觀眾覺得《嘩鬼上學去之農夫篇》第一集太胡鬧了,C君同陸永上堂冇厘認真,連老師都玩埋雖然好笑,不過好似有少少尊卑不分。好啦好啦!去到第二集,接連幾堂體力勞動,兩位仲有冇力去示範「嘴失禁」呢?睇畫面就知,今集主題絕對係「玩人變成被人玩」!

01 | 陸永尋獲「孖生細佬」!

英國教育模式講求全面,除了希望學生增進學術知識,亦鼓勵學生參與不同課外活動。農夫二子雖非運動健將,但難得來到英國,當然要試玩各式運動及課外活動。同場加映一段小插曲,陸永竟在學校尋獲「孖生細佬」?

02 | 板球初接觸

首次接觸板球運動,農夫在正式上課前還獲校長親自「過兩招」,獲益良多!經過一輪特訓,二人換上全套武裝,領教板球校隊真正實力。農夫未及回氣,隨即又試玩更加體力化、更多身體接觸的欖球運動。事前二人深怕與同學衝撞易受傷,不敢觸球,但經過抱摔、傳球等基本練習後,可有改觀?

03 | 扮熟打欖球 孱仔免問

今集多個體育堂,最難應付就係欖球訓練,講求衝擊力的運動,陸永同C君一個瘦奀奀一個唔夠高,即使開波前扮熟say hi,都難敵講求體力的訓練。拋波小兒科,但撞擊訓練先至見真章,結果陸永同C君都呃唔到自己,難以達標。

扮熟握晒手,C君已經被人玩番轉頭。

04 | Mud都還清光 身陷泥濘特訓營

體驗過激烈的球類運動,二人轉戰另類玩意-- 跑泥漿。眼見同學們身陷泥濘,舉步為艱,渾身污跡仍開懷大笑,二人似乎難以投入、享受……好不容易擺脫泥坑!

同步追加,農夫教英文:

05 | 膽量試煉 高崖企跳

正當農夫以為可鬆一口氣,怎料更大的挑戰在後頭,接下來的項目竟是登山玩跳湖!二人勉為其難完成「入門級」挑戰,「同學仔」繼續由淺入深,一個接一個毫不猶豫從相當於三、四層樓高的崖壁跳下湖中,二子卻充當「跳水評述員」,可會「熬底」,臨場「縮沙」?