2015年到底港人對邊個外遊地點最感興趣最關心?馬上睇睇十大排行榜!

No.10 張家界

早幾年因電影《阿凡達》於張家界取景而令其美景佔據多個媒體版面,夠晒出位;但都不及本年夏天開幕全玻璃的空中步道吸睛!這座天空步道離平地高980呎、全長達1410呎,每次最多可同時容納800位遊客,開幕時有遊客一路行一路喊,你又敢唔敢挑戰此條世界最長最高的全玻璃天橋?

張家界早幾年已於天門山設立玻璃棧道,雖然有崖壁可靠,但行上棧道仍然驚心動魄!


No.9 克羅地亞

今年歐元大跌,不少港人都有考慮到歐洲小國度個悠長假期,但克羅地亞處於地中海及巴爾幹半島交界位,而且10月向叙利亞難民開放了邊境,令不少難民經克羅地亞去德國,相信港人決定外遊地點時都要考慮此因素。

No.8 峇里島

峇里島向來是港人度假大熱旅遊點,上榜應該唔出奇?

相關文章:

►$60 電單車峇里環島遊:www.gotrip.hk/?p=1468
►峇里背包客天堂:www.gotrip.hk/?p=1486
►5個峇里抵食之選:www.gotrip.hk/?p=1457
►$120 庫塔海灘做滑浪型男:www.gotrip.hk/?p=2652
►峇里火山玩激流!www.gotrip.hk/?p=2681

No.7 聖托里尼島

希臘向來是港人夢寐以求的度假聖地,遇上歐元大跌,陷入財政危機的希臘物價頓時下降,現時唔去仲等幾時?

No.6 華欣

鄰近曼谷的華欣近年有多間酒店及水上樂園設施開幕,想周末短遊數天、一家大小出遊自然會考慮華欣!

No.5 曼谷

有華欣又點會無曼谷,不過2015年曼谷就發生爆炸案,仲有港人於事件中喪生,令這個港人旅遊熱門城市蒙上陰影。

相關文章:

▼泰國私房泰菜

▼ $90曼谷任食海鮮BBQ

▼ 蜜糖牛油多士,連泰國人都讚好!

No.4 熊本

九州熊本2015年全面堀起,全因熊本熊作怪,今個星期香港航空推出首班直航,點可能唔成為旅遊大熱?

相關文章:

▼ 重溫!與熊本熊合照的 6 個方法

▼ 去熊本縣,拜訪 真。KUMAMON

▼ Kumamon歐遊列國 2016年曆曝光

No.3 沖繩

第3位又是日本城市!不但日圓跌至新低價,再加上廉航每月機票都有減價,難怪大家咁熱愛沖繩

係咪估唔到呢?雖然間中都聽聞旅客於海南島遇到騙案,但這個度假勝地持續有5星級新酒店開幕,看來海南島的陽光與海灘對香港人來講仍有好大吸引力。

No.1 芬蘭

2015年是極光周期中最為活躍的一年,加上歐元低,平遊睇極光已經不再是夢,港人自然要出動去睇下人間絕景,而芬蘭這個傳統極光旅遊城市就成為本年 Google 外遊搜尋第一位!

相關文章:

▼ 北歐極光4條路線

▼瑞典Abisko極光之旅

▼25件人生必做事 睇北極光居首

2015香港Google熱搜榜一覽: