上星期 ViuTV 節目《跟住矛盾去旅行》海星老師與 Amanda 的教育之旅終於完結,而今個星期一、二登場的是兩代女神 bb - 葉蘊儀同連詩雅,兩位藝文女神邊嗌交邊遊意大利,睇過預告片後已聞到陣陣火藥味,到底佢地到訪何處景點,途中又有發生咩事?GOtrip率先同大家劇透 6 個事!

1)聖母百花大教堂進行互「畫」大對決!

兩人於聖母百花大教堂互畫對方,觀眾又覺得邊個畫得靚一點?

2)Shiga行李被失蹤?

意大利旅程途中,連詩雅搵唔到自己的行李,仲走入房大叫:「你係咪收埋咗我個行李?」連葉蘊儀都忍不住問:「你自己啲野唔攞㗎咩?」…

3)搵路搵出大頭佛

葉蘊儀與連詩雅於節目中其中一個任務是合作帶團,她們需要籌劃行程,帶著一行 12 人乘火車到鄰近城市博洛尼亞遊玩。途中行程安排突然有變動,二人討論之間又會有否有矛盾出現?

4)百年修道院變藥妝店

兩位女神出遊點可以唔買藥妝?其中一站藥妝店 Farmaceutica di Santa Maria Novella 係由百年修道院改建而成,專門出售傳統古法製作的藥膏、乳霜等,未知佢地兩位會唔會大手入貨?

5)踩入教堂中的皮具學校

佛羅倫斯一向製作皮具的重地,而其中一站景點就是藏身於 Santa Croce 教堂之中的皮具學校 Scuola del Cuoio。未知生於不同年代的兩位女神又對皮具、名牌等有何看法?

6)旅途上交友大晒英文?

行程安排兩位嘉賓途中到餐館及一個聾人經營的酒吧拍攝,期間連詩雅與店內客人交友仲大晒英文,或者能為過去英文上的失誤大洗底?