「黑社會熊」登場?! Kumamon最強勁敵現身?!

相信大家都見識過Kumamon的魅力,肥嘟嘟的可愛造型,不用多介紹,日本其他縣市都好想經營能夠匹敵的「行家」,就算做唔到第一,都想做第二吖!

眾多吉祥物,最近仲同綾瀬參演咗 Panasonic PRIVATE VIERA的廣告:

除咗Kumamon,應該冇咩人知道九州其他縣嘅吉祥物係咩,我都係最近先知原來鹿兒島有隻綠色豬叫做Greboo(ぐりぶー),佢仲有隻粉紅色豬老婆叫Sakura,近期仲生咗7隻七彩嘅豬!

江湖味濃 黑幫造型刀疤熊!

咁都唔夠勁,早兩日鹿兒島啱啱又多咗隻江湖味好濃嘅吉祥物,叫做Black Bear !

早前的記者發布會上,刀疤黑熊站在七彩的Greboo豬家族前登場,充滿違和感:


實在期待黑熊跟Kumamon對戰的一天,不知道熊本熊的萌樣能否溶化刀疤熊?!


初登場已經十分活躍,十足特攝片主角,身手咁好,似乎不容易找替身啊!


據說日本嘅女仔覺得佢好有型,所以叫佢做型仔熊(イケベア),唔講唔知,整佢出嚟,原來係為咗撼隔離縣嘅Kumamon!

而又據說呢隻「黑社會熊」將會有3隻跳舞好叻嘅「狗朋友」不日登場… 即係擺明硬撼隔離另一個縣嘅「宮崎犬」!

▲亦有日本網民指出,刀疤熊的煞氣、刀疤、窄身西裝造型,十足十早前奇洛李維斯演出的《殺神 John Wick》!

老實講,贏出嘅機會太低,但勝在有創意兼幾搞笑,我會嘗試為大家跟進下!
圖片及資料參考:おたくま経済新聞

相關文章

【熊本熊】Captain Kumamon大鬧港航機艙

【熊本直航】提早計劃!熊本縣賞櫻 3 大推介

【九州旅遊】熊本還能去哪裡?熊本新舊玩法總整理!