暑假檔期無假飛日本?9月尾的旅遊淡季仲有 花火 大會!在長崎縣舉行的九州- 花火 大會,是全日本最大型的 花火 盛典之一,整晚的表演分為上半場的「世界 花火 師競技決勝」及下半場的「大型 花火 大會」兩部分,官網已率先公布今年的祭典內容,除了會放足21,000發煙花,仲找來全球煙花大賽的國內及國外勝出者進行終極決賽,雖然這個煙花大會只是來到第3屆,精采情度已超越眾多 花火 大會,成為日本國民票選十大最受歡迎煙花表演之一!

豪斯登堡園區內有 花火 大會觀賞區,分有十多種座位,唔計入場卷,想坐定定睇煙花,座位價錢由¥1,500/HK$94起,唔少門票已經賣哂,最好喺官網訂票最穩陣!

可以對住海賊王千陽號睇煙花,One Piece迷必去呀!

第二部分的 花火 表演,呢個巨型 花火 球最矚目,直徑足有500米闊,即係幾大?直徑有成十個足球場連住咁闊!

最後的壓軸表演「Ultra Dream in the Sky」為豪斯登堡內現有的 花火 表演增強版,會有共4,000發煙花在5分鐘內發放,煙花面積闊達1公里。

九州一花火 大會

地址:九州豪斯登堡
日期:9月24日
時間:6:45pm – 9:15pm
花火數目:20,000發
交通:JR豪斯登堡站下車直達
網址:www.huistenbosch.co.jp/event/fireworks/kyushu_autumn

下一頁:日本三大夏祭 ‧ 大阪 天神祭詳情

延伸閱讀

關東最大煙花球!神奈川新聞花火大會

日本最爆花火祭・東京隅田川花火大會

廣島水上爆‧宮島水中煙花大會

最新的日本入境要求詳情?

在入境日本前,建議先用Visit Japan Web完成一部分檢疫手續,便能更快速地入境日本,即睇使用教學,例如註冊步驟及同行家人如何填寫等,以及買定日本電話卡